Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Sviskepott skrev (9 timer siden): Ikke en som ikke er tilkoblet heller. Jeg synger kun inni meg i beksvarte natten. Det samme sier vi, vi synger kun når ingen andre hører på.🤣🤣👍👍 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Vi har kost oss med Fish and Chips og Brus i dag.🐟🐟🍟🍟🥤🥤😋😋
Sviskepott Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Jeg vurderte å bestille fiskepinner på meny, men gjorde det ikke. Var det dumt? 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Sviskepott skrev (4 minutter siden): Jeg vurderte å bestille fiskepinner på meny, men gjorde det ikke. Var det dumt? Vi liker veldig godt fiskepinner, det er nam nam.🐟🐟🥢🥢😋😋
Sviskepott Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Må nok teste litt slike fisker, for det er lenge siden jeg har hatt det. 💜 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. juni Skrevet 12. juni Sviskepott skrev (2 timer siden): Må nok teste litt slike fisker, for det er lenge siden jeg har hatt det. 💜 Vi liker fiskepinner sammen med pommes frites.🐟🐟🥢🥢🍟🍟😋😋
Sviskepott Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Lurer på om jeg skal finne på noe denne helga? Noe annet enn å ta oppvasken og bære ut søppel. Kan begynne med frokost i alle fall. ☺️ 1 1
Sviskepott Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Mørkt for verden...lederne kommer til å kjøre oss i grøfta alle sammen. 1
Sviskepott Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Ryuuou skrev (3 timer siden): Jokes on Israel if WW3. Veldig skummelt det der. ...er det da alle aliensene og farkostene kommer til syne på himmelen over hele jordkloden, så vi skal få noe større å være opptatt av...og hjelpe oss til å ikke være så agressive her nede? 👽 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. juni Skrevet 13. juni Vi koser oss med brus og potetgull nå.🥤🥤🟡🟡😋😋
Ryuuou Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Blir sa varmt her inne. Nar varmen setter seg sa er det vanskelig a fa det ut igjen. Selv om det blir kjoligere ute. Ikke sa varmt na men blir darlig av for varmt var. Blir helt overopphetet. Dette er ikke syting eller klaging men faktisk problematisk. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. juni Skrevet 14. juni Vi synes at alle temperaturer over 20 varmegrader er alt for varmt.🥵🥵
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni (endret) Jeg syns temperaturer over 18 er altfor varmt. 🥵🥵 Endret 17. juni av TheDarkSycamore - SCM 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (6 timer siden): Jeg syns temperaturer over 18 er altfor varmt. 🥵🥵 Vi vil nå ha 20 varmegrader sånn at vi føler at vi har sommer. Endret 17. juni av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
November79 Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni (endret) Jeg skal ta en mastergrad til høsten. på USN. Endret 17. juni av November79 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. juni Skrevet 17. juni Vi koser oss med brus nå.🥤🥤😋😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå