TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Jeg er frustrert på Platekompaniet nå. Jeg har bestilt noe hos dem. Og har ventet i en måned på pakken min, den har enda ikke kommet. 😔😔😤 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Vi synes at det høres skikkelig kjipt ut.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Skrevet 19. mai Vi er glade for at strømbruddet vi hadde i kveld, ikke varte så lenge.
Sviskepott Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai I dag blir det sol kan jeg se, men det er ikke antydning til vind i noen trær. Det er helt dønn stille utenfor mitt vindu. Ingen mennesker. Ingen gressklippere. Ingen biler. Ingen musikk fra noe sted. Ikke en gang en fugl eller hund. Jeg nyter det. 1
Sviskepott Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Dessuten så syns jeg at de som lager kjappe matlagingsvideoer på nett og skal fortelle med sin mimikk og rare lyder når de smaker etterpå, at dette er det beste i verden...de er ekstremt teite! Nei, jeg er ikke misunnelig på den gode maten. *nesten ikke!* 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Vi koser oss med kaffe nå.☕☕😋😋 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Vi Digger både Judas Priest & Pink Floyd.😍😍🤩🤩 3
Sviskepott Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Jeg skal legge meg. God natt til alle sammen her inne. 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Sviskepott skrev (1 minutt siden): Jeg skal legge meg. God natt til alle sammen her inne. Vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Sviskepott🥱🥱😴😴💤💤🥰🥰 2
Ryuuou Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Prosjektor protector defector sonyfector trumpiskylda tariffektor 1
Sviskepott Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Det var sannelig mange fine litt småukjente ord på en gang på et forum. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Vi skal straks kose oss med mer brus.🥤🥤😋😋
Sviskepott Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Jeg hadde blitt rimelig forferdet om jeg våknet til en slik utsikt i min landsens stille bolig. Fyttikatta!!! 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mai Skrevet 22. mai Sviskepott skrev (5 timer siden): Jeg hadde blitt rimelig forferdet om jeg våknet til en slik utsikt i min landsens stille bolig. Fyttikatta!!! Vi så det på nyhetene i dag, vi hadde fått sjokk hvis vi fikk besøk av den der i hagen vår. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå