Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 Cassidy Tvillingene hører mye på radio vi.👨🦰👩🦰👂👂👂👂📻📻
Trippelure Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 Jeg hører ikke på radio, bare musikk og lydbøker, og innimellom podcast da, det er jo nesten radio 😊
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 Det lurer Cassidy Tvillingene også på.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 Og Cassidy Tvillingene lurer også fortsatt vi.😉😉
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 Cassidy Tvillingene er like nysgjerrige om ikke enda mer.🤣🤣🥰🥰
MR SPEED Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 Trippelure skrev (10 timer siden): Jeg har aldri vunnet, men så har jeg ikke vært her så lenge og skriver mest tull og fjas på lekeplassen 🤣🦧
Sviskepott Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 Jeg startet på en film, men fikk ikke sett ferdig, så det har jeg tenkt å gjøre nå. 1
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 (endret) @Trippelure du har noe og glede deg til i morn. Jeg har store planer da. Nå tar jeg en @MR SPEEDen. Hint hint hint hint hint. 😏😏👍👍👍👍👍👍👍... Endret 13. januar 2024 av TheDarkSycamore - SCM 1
Trippelure Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 @TheDarkSycamore - SCM Ja men jeg sa jo at jeg blir opptatt i morgen , skal besøke gården der valpen kommer fra, løpe rundt, planlegge grønnsakshage, hogge ved og så middagsselskap, kommer hjem sent på kveld...
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): @TheDarkSycamore - SCM Ja men jeg sa jo at jeg blir opptatt i morgen , skal besøke gården der valpen kommer fra, løpe rundt, planlegge grønnsakshage, hogge ved og så middagsselskap, kommer hjem sent på kveld... Snakker ikke om streamen min. Tar en Mr-$'en nå. 😏😏 Se se se hint hint hint hint 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍... 1
Trippelure Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): Snakker ikke om streamen min. Tar en Mr-$'en nå. 😏😏 Se se se hint hint hint hint 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍... Bygger du lego? 😃
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 Trippelure skrev (2 minutter siden): Bygger du lego? 😃 Jeg bygger lego jah, men det er ikke det jeg snakker om. 😏😏😏 1
Trippelure Skrevet 13. januar 2024 Skrevet 13. januar 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (5 minutter siden): Jeg bygger lego jah, men det er ikke det jeg snakker om. 😏😏😏 Hmm, da vet jeg ikke, jeg kan være utrolig treig i hue innimellom da 🤣🤣🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå