Christoffer885 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hallo. Jeg lurte på om noen kunne gi meg noen tips ang klasser. Jeg kjøpte spillet i går å prøvde et par klasser, Mauradon(noe sånn) Sword master og shaman. Synes shamanen var sinnsykt kul, men så på spellsene de fikk og de så ut som nesten bare healing spells, og ingen særlig kule spells, kan være jeg tar feil her og hvis det faktisk blir enkelt å soloe så er det konge. Swordmaster var ikke helt min griee og Mauradoner(det er ikke det de heter men tror dere vet hvilken klasse det er) var litt for mye diablo følelse for meg. Nå skal det sies at den høyeste levelen jeg kom til var level 3, med maraudonen. Jeg har ikke prøvd en tank klasse, fordi jeg har lite lyst å spille en tank i endgame. Kunne noen fortelle meg litt om de forskjellige klassene dere har prøvd, særlig en tank og fortelle meg hvordan de spilles og hvordan de fungerer i rvr\pve solo etc. Vil også gjerne ha litt info ang. healers og hvordan de fungerer og hvordan disse klassene er i forhold til wow klassene. ps: Har heller ikke prøvd hunter, spilte det i wow og likte det ikke noe særlig, men er usikker på hvordan de fungerer i WAR. Har veldig lyst å bli skikkelig hekta på dette spillet men da trenger jeg litt hjelp til å komme i gang. Takk
Rampage Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 http://warhammeronline.wikia.com/wiki/Career Forøvrig må du nok langt lengre enn rank 3 for å få ett godt inntrykk av en klasse.
SideburnsKongen Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Har en black orc i rank 16 nå, jeg syns det er ganske morro å spille. Man tar imot veldig mye damage. Men gjør ikke så mye damage selv. Derfor er man avhengi av en som gjør mye dps.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå