Gå til innhold

Driver til Eizo FlexScan L550


crazypc

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har en Eizo FlexScan L550 som plutselig, etter installasjon av et gammelt spill, ikke vises frem som driver i systemegenskaper. Det går ikke å justere skjermbildet ordentlig heller, og lyssensoren fungerer ikke lengre.

Det fulgte med en CD da jeg kjøpte skjermen fra Komplett sammen med pc'en, men jeg har aldri fått bruk for den. Skal jeg bruke den nå eller laste ned en ny fra Eizo's hjemmesider? Skjermen er ca to år gammel.

 

Takk for all hjelp!

 

Crazypc

Endret av crazypc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

 

Har en Eizo FlexScan L550 som plutselig, etter installasjon av et gammelt spill, ikke vises frem som driver i systemegenskaper. Det går ikke å justere skjermbildet ordentlig heller, og lyssensoren fungerer ikke lengre.

Det fulgte med en CD da jeg kjøpte skjermen fra Komplett sammen med pc'en, men jeg har aldri fått bruk for den. Skal jeg bruke den nå eller laste ned en ny fra Eizo's hjemmesider? Skjermen er ca to år gammel.

 

Takk for all hjelp!

 

Crazypc

 

Koble fra skjerm, koble til, start PC på nytt (i ulik rekkefølge)

 

Dersom skjermen vises som noe annet (f. eks. "standard VGA" elns), slett den og vent på at Windows finner den ordentlige skjermen.

 

Noen som har råd å komme med...?

 

Ikke løp med saks

Lenke til kommentar
Koble fra skjerm, koble til, start PC på nytt (i ulik rekkefølge)

 

Dersom skjermen vises som noe annet (f. eks. "standard VGA" elns), slett den og vent på at Windows finner den ordentlige skjermen.

 

Ingen forandring.. koblet skjermen til den gule kontakten istedet for den hvite(som den alltid har vært tilkoblet), men skjermens driver dukker ikke opp.

Når jeg kobler inn skjermen, dukker bare skjermbildet opp, den venter ikke eller søker etter skjermer.

 

Ikke løp med saks

Det skal jeg huske på;)

Endret av crazypc
Lenke til kommentar

Prøvde på det via enhetsbehandling, men fikk bare frem "ingen nye oppdateringer".

 

Drivers

 

Jeg lasta ned den øverste og kjørte den, men var ikke noe annet enn innstillingsprog. for skjermen, ingen driver er lagt inn. Prøvde cd'n men der var det samme...

Endret av crazypc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...