rex8 Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hei. Hvordan skaffer man seg film på datan... har funnet mange på nettet men kan bare bruke HyperCam 2 på det så vitt jeg vet. Kan du hjelpe meg. Hvordan skaffer jeg meg videoer. Fek.s en Donald film
Thlom Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Hva er det du lurer på egentlig? Først så spør du hvordan man "skaffer film på dataen", så sier du at du har funnet mange, men kan bare bruke Hypercam 2 på "det", og Hypercam er så vidt jeg vet et program som filmer skjermen din. Lurer du på hvor du kan laste ned filmer eller hvordan du filmer skjermen din?
rex8 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Skrevet 5. oktober 2008 Hva er det du lurer på egentlig? Først så spør du hvordan man "skaffer film på dataen", så sier du at du har funnet mange, men kan bare bruke Hypercam 2 på "det", og Hypercam er så vidt jeg vet et program som filmer skjermen din. Lurer du på hvor du kan laste ned filmer eller hvordan du filmer skjermen din? Lurer på om det går an å laste ned filmer til datan min. Feks en Donaldfilm jeg har sett på youtube uten å bruke HyperCam 2
lockdog Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Hvis du skal lagre YouTube-filmer, så har det vært en tråd om dette tidligere. Vet derimot ikke om det funker lengre. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=684527&hl=
Hercules Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) fant denne linken men vet ikke om man faktisk har lov til å lagre dem. kan du ikke bare legge videolinken til i favoritter? da slipper du å fylle maskina med film som uansett ligger ute på youtube. Endret 5. oktober 2008 av Hercules
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå