Gå til innhold

18 år og superfototalent!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ser i FAQ-en, ser du at han bruker 1Ds Mark III + 5D. Har en del fastoptikk i det oppsettet også. 24mm f/1.4 var vel det videste han hadde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så på et bilde at han hadde en 70-200mm. Men kanskje han bare lånte den.

Den DVD-en virker egentlig litt interessant. Fader assa. Må begynne å bruke litt mer PS. Gjør alt kun i LR for tida. Ingenting funker like bra som levels ass!

Skrevet

En ting som kan være greit er å kunne litt photoshop hvis du har planer om å bruke tutorialene hans. Han jobber veldig destruktivt, men med litt kunnskap i PS er det langt fra umulig å bruke de samme teknikkene, bare mindre destruktivt.

Skrevet

Tenkt å nevn det samme som aasmund, han jobber usaklig destruktivt, og actionene er akkurat like ille ^^ (laget meg ny vers av de med bruk av mere ikke destruktive metoda:D).

Så om du bruker det til å lære deg PS fra scratch så blir du veldig vranglært ^^

Skrevet (endret)

Den DVD'en, den skal jeg låne. Av hvem har jeg ikke funnet ut ennå! :D

EDIT: DVD'en koster jo $299/305.

Endret av AsbjørnH
Skrevet

Såpass ja, han kunne sakene sine, ingen tvil om det. Hadde vært morsomt å se lysoppsettet som han bruker på utendørsbildene.

Spesielt det bildet av et band utendørs,der greinene eller hva det nå er henger ned foran personene var utrolig stilig!

Skrevet

Det med relativt sterke farger? Har sansen for det bildet selv:)

Angående lys er det lagt fra umulig å finne ut omtrent han lyssetter bildene; se hvordan skyggene faller, og hvor skarpe de er. Catchlights i øynene er også en ting du kan se etter. Mener å huske at det er post på Strobist hvor det står en del om såkalt "Reverse Engiering". (vedder på at jeg skrev det feil)

Gjest Slettet-qfohT7
Skrevet (endret)

Nato!! På tide å legge kameraet på hylla gutta, og finne noe anna å ta oss til. We is epic fail ;)

Endret av Slettet-qfohT7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...