pmiddy Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Hallo, noen som vet om et bra rpg, spill som ligner på oblivion eller andre store rpg spill? kan være online, men skal ikke koste noe i måneden takk på forhånd =)
andymann Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Hallo, noen som vet om et bra rpg, spill som ligner på oblivion eller andre store rpg spill?kan være online, men skal ikke koste noe i måneden takk på forhånd =) Hmm... jeg kan anbefale Gothic 3 eller Fable. Førstnevnte har jeg bare hørt mye godt om, men Fable er veldig bra syns jeg. Kos deg EDIT: Guild Wars er gratis online RPG (WoW look-a-like) gøy det også Endret 3. oktober 2008 av andymann
pmiddy Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 ok, takker ;D hehe har tenkt å prøve ut gothic 3 =)
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg likte Two Worlds, men er nok dessverre i mindretall. Gothic 3 er meget bra, men husk å last ned et par dusin patcher... Sacred 2 kommer neste fredag, så jeg anbefaler absolutt at du laster ned demoen. Det har lite med Sacred 1 å gjøre når det gjelder historien, så du trenger ikke å tenke på det heller.
pmiddy Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 (endret) fant ikke demon på sacred 2 sine hjemmesider, kunne lagt ut en link=)?? takk Edit; vil være sikker på at jeg får tak i riktig demo, så ville ikke søke villt på google =p Endret 3. oktober 2008 av pmiddy
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Hva med å klikke "Demoer" her på forumet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå