Gå til innhold

Steam vil ikke Starte


Anbefalte innlegg

Da jeg restarta pcen å hadde instalert opptaderinger vil plutselig ikke steam starte. Det ståtr: Could not connect to steam network.

Either the Steam network is currently not running or internet connection is down.

Please check your internet connection and try again.

 

Dette står det i den feilmeldinga som kommer opp da..

 

Har prøvd å lasta ned steam på en barbar pc. Å men der kommer det bare opptaderer men bare fram til 6 å 25% rund der.. har også prøvd å reinstallere på den stasjonere spille pcen

 

spillet virket sist idag når eg brukte det klokka rundt halv 12.. andre som har fått denne feil meld eller er det bare jeg.. var også inne på http://www.catchgamer.no/ å så om det var folk der på servere å det var det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til:

C:\Program Files\Steam\steamapps\****\counter-strike\cstrike

mappen og slett denne filen: "clientregistry.blob"

 

Andre årsaker:

* Firewall

* DMZ (Demilitarized zone) i rutern

Lenke til kommentar
Gå til:

C:\Program Files\Steam\steamapps\****\counter-strike\cstrike

mappen og slett denne filen: "clientregistry.blob"

 

Andre årsaker:

* Firewall

* DMZ (Demilitarized zone) i rutern

 

 

Den mappa er der ikke fordi har ikke instalert counter strike source etter jeg avinstalerte det istad. skulle legge det inn på nytt. men spillet er ødelagt så jeg pleier laste det ned fra mine spill på steam. men hvordan kan jeg det når jeg ikje kan få startet steam:(

Lenke til kommentar
clientregistry.blob ligger i Steam-mappen. :)

 

 

ja slettet den å da jeg startet steam igjen begynnte steam å optatere igjen. etter 100 prossent så var den samme feil meldinga der. har nå skiffta også rauter modem å den har alltid steam funnket på. men den gjore ikkje det på det modemet heller fikk samme feil der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...