Gå til innhold

Produktrfaringer - hvor lang tid tar det før de publiseres?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.

 

Alle erfaringer ses gjennom og godkjennes av en prisguidemedarbeider (meg :wee: ) før de publiseres. Dersom de ikke godkjennes, vil innsenderen (om e-postadresse er oppgitt) stort sett varsles om dette og få tilbakemelding på hvorfor den ikke er godkjent, med mindre erfaringen er fullstendig useriøs, e-postadressen er åpenbart oppdiktet eller at det bare er spam.

 

Dette driver jeg med på hverdager og har ansvar for at alle innkomne erfaringer ses gjennom i løpet av et døgn. Det blir til at jeg en gang på kvelden/ettermiddagen (eller av og til natten, nå som jeg har høstferie og skyver litt på døgnet) og tar alle erfaringer som er kommet inn da. Det blir jo da ikke helt på samme tid hver dag, så av og til blir noen erfaringer liggende litt mer enn 24 timer, men da vil de blitt sett gjennom innen utgangen av neste dag (med mindre det da er helg, eller fridag eller jeg har en dag fri for å øve til en prøve, være på hyttetur uten internett eller noe sånt).

 

Jeg er bare et menneske, så jeg skal ikke påstå at jeg er feilfri. Om erfaringen din fremdeles ikke er ute, har den enten blitt slettet eller ikke kommet inn til oss. Om den i verste tilfelle er slettet ved en feiltakelse, er det sterkt beklagelig. Men jeg kan ikke huske å ha avvist noen erfaringer denne uken, så det skal ikke være tilfellet. Dessuten må man trykke to ganger for å slette erfaringer, så det er veldig, veldig, veldig sjelden det skjer menneskelige feil der!

 

I sommer mailet jeg med en frustrert bruker som ikke hadde fått publisert noen av erfaringene han hadde sendt inn. Etter litt fram og tilbake, fant han ut at det var han som hadde tastet inn disse fire tegnene som skal bevise brukernes menneskelighet, og så trykket "forhåndsvis" og deretter trykket "send inn" (eller hva det nå står) uten å taste inn fire nye tegn. Jeg håper virkelig ikke at flere har begått samme tabbe uten å si ifra. :/

 

EDIT: Hjelp, som jeg skrev i natt, da. Beklager at det ble mye tekst! :ohmy:

 

Kort svar: "Normalt innen 24 timer. De ses gjennom manuelt og avvises om de ikke oppfyller kravene, men da vil det normalt bli varlset om dersom e-postadresse er oppgitt."

Endret av Yoshi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...