Gå til innhold

Hvordan kan jeg dele opp en video raskt?


Anbefalte innlegg

Hei! Driver på med overføring av filmer inn på pcen, og ønsker å dele disse opp i scener som egne klipp/filer. Er det noen her som vet om program som gjør dette automatisk. Sitter her med Pinnacle Studio 12, men finner ingen slik funksjon. Fant fort ut at dette kommer til å ta tid hvis jeg må gjøre det manuelt. Ønsket er at komprimering og format skal være urørt slik at videokvaliteten holdes inntakt. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! Driver på med overføring av filmer inn på pcen, og ønsker å dele disse opp i scener som egne klipp/filer. Er det noen her som vet om program som gjør dette automatisk. Sitter her med Pinnacle Studio 12, men finner ingen slik funksjon. Fant fort ut at dette kommer til å ta tid hvis jeg må gjøre det manuelt. Ønsket er at komprimering og format skal være urørt slik at videokvaliteten holdes inntakt. På forhånd takk.

 

Regner med at det er DV-format det er snakk om. I så fall kan du bruke Scenalyzer. En gratis prøveversjon finnes. Programmet er ikke oppdatert på flere år, men fungerer i alle fall greit på Windows XP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...