Mainhead Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Som mange av dere vet, så begynner Wildsoul og bli innvandert av russere. jeg og klanen min trenger sammarbeids villige spiller til og hjelpe oss å bli kvitt de fleste, wildsoul vil ikke miste russerne for godt, men værtfall lære de noe , Alle, og nå mener jeg alle som vil være med på tidenes kupp i mot russerne møter opp Inne på AH (aksjons huset) i Old tarantia, Oppmøte begynner Kl.18:00. Vi anbefaler kun de i lvl 20 og oppover å møte opp. SERVER: WILDSOUL. etter oppmøte,kommer klanen til og følge dere opp dit vi skal Victory Will come.... Obs..: Dato : NY DATO!: SØNDAG Ingen flere forsinkelser nå Endret 4. oktober 2008 av Mainhead
Pantera Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Som mange av dere vet, så begynner Wildsoul og bli innvandert av russere. jeg og klanen min trenger sammarbeids villige spiller til og hjelpe oss å bli kvitt de fleste, wildsoul vil ikke miste russerne for godt, men værtfall lære de noe , Alle, og nå mener jeg alle som vil være med på tidenes kupp i mot russerne møter opp Inne på AH (aksjons huset) i Old tarantia, Oppmøte begynner Kl.18:00. Vi anbefaler kun de i lvl 20 og oppover å møte opp.SERVER: WILDSOUL. etter oppmøte,kommer klanen til og følge dere opp dit vi skal Victory Will come Obs..: Dato : lørdag: Høres moro ut, dette. Kan du gi litt mer info? Hvis dere har bruk for en lvl 80 Guardian, og muligens også en lvl 80 ToS, skal du ikke se helt bort ifra at jeg og en til stiller. Pantera
Avean Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Sånne ting vil jo ha motsatt hensikt, de kommer til å digge det siden russerne jeg har møtt elsker PvP. En iforgårs som jaktet på meg i 15 minutt, han klarte ikke å drepe meg siden jeg er Conq og tåler en del men han var Guardian så jeg klarte heller ikke å drepe han. Skrev til han at dette var poengtløst, conq vs guardian kamper ender aldri når begge er gode.
Mainhead Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Pantera: Of course trenger vi lvl 80 er! meningen med dette "raidet" er at vi skal få kverka så mange russere som mulig! NY DATO!!! SØNDAG Endret 4. oktober 2008 av Mainhead
Mainhead Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Skrevet 4. oktober 2008 Som mange av dere vet, så begynner Wildsoul og bli innvandert av russere. jeg og klanen min trenger sammarbeids villige spiller til og hjelpe oss å bli kvitt de fleste, wildsoul vil ikke miste russerne for godt, men værtfall lære de noe , Alle, og nå mener jeg alle som vil være med på tidenes kupp i mot russerne møter opp Inne på AH (aksjons huset) i Old tarantia, Oppmøte begynner Kl.18:00. Vi anbefaler kun de i lvl 20 og oppover å møte opp.SERVER: WILDSOUL. etter oppmøte,kommer klanen til og følge dere opp dit vi skal Victory Will come Obs..: Dato : lørdag: Høres moro ut, dette. Kan du gi litt mer info? Hvis dere har bruk for en lvl 80 Guardian, og muligens også en lvl 80 ToS, skal du ikke se helt bort ifra at jeg og en til stiller. Pantera Pantera: Of course trenger vi lvl 80 er! meningen med dette "raidet" er at vi skal få kverka så mange russere som mulig! Også fint vis du tok Guardianen har nemlig en lvl 33 av den
Zarachas Skrevet 4. oktober 2008 Skrevet 4. oktober 2008 Mulig jeg blir med jeg og vi får se, kanskje jeg får med none andre også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå