Gå til innhold

[AoC]Vi verner Wildsouls

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som mange av dere vet, så begynner Wildsoul og bli innvandert av russere. jeg og klanen min trenger sammarbeids villige spiller til og hjelpe oss å bli kvitt de fleste, wildsoul vil ikke miste russerne for godt, men værtfall lære de noe ;), Alle, og nå mener jeg alle som vil være med på tidenes kupp i mot russerne møter opp Inne på AH (aksjons huset) i Old tarantia, Oppmøte begynner Kl.18:00. Vi anbefaler kun de i lvl 20 og oppover å møte opp.

SERVER: WILDSOUL.

etter oppmøte,kommer klanen til og følge dere opp dit vi skal ;) Victory Will come....

Obs..: Dato : NY DATO!: SØNDAG

Ingen flere forsinkelser nå :)

Endret av Mainhead
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som mange av dere vet, så begynner Wildsoul og bli innvandert av russere. jeg og klanen min trenger sammarbeids villige spiller til og hjelpe oss å bli kvitt de fleste, wildsoul vil ikke miste russerne for godt, men værtfall lære de noe ;), Alle, og nå mener jeg alle som vil være med på tidenes kupp i mot russerne møter opp Inne på AH (aksjons huset) i Old tarantia, Oppmøte begynner Kl.18:00. Vi anbefaler kun de i lvl 20 og oppover å møte opp.

etter oppmøte,kommer klanen til og følge dere opp dit vi skal ;) Victory Will come

Obs..: Dato : lørdag:

Høres moro ut, dette. Kan du gi litt mer info? Hvis dere har bruk for en lvl 80 Guardian, og muligens også en lvl 80 ToS, skal du ikke se helt bort ifra at jeg og en til stiller.

Pantera

Skrevet

Sånne ting vil jo ha motsatt hensikt, de kommer til å digge det siden russerne jeg har møtt elsker PvP. En iforgårs som jaktet på meg i 15 minutt, han klarte ikke å drepe meg siden jeg er Conq og tåler en del men han var Guardian så jeg klarte heller ikke å drepe han. Skrev til han at dette var poengtløst, conq vs guardian kamper ender aldri når begge er gode.

Skrevet (endret)

Pantera: Of course trenger vi lvl 80 er! meningen med dette "raidet" er at vi skal få kverka så mange russere som mulig! :p

NY DATO!!! SØNDAG

Endret av Mainhead
Skrevet
Som mange av dere vet, så begynner Wildsoul og bli innvandert av russere. jeg og klanen min trenger sammarbeids villige spiller til og hjelpe oss å bli kvitt de fleste, wildsoul vil ikke miste russerne for godt, men værtfall lære de noe ;) , Alle, og nå mener jeg alle som vil være med på tidenes kupp i mot russerne møter opp Inne på AH (aksjons huset) i Old tarantia, Oppmøte begynner Kl.18:00. Vi anbefaler kun de i lvl 20 og oppover å møte opp.

etter oppmøte,kommer klanen til og følge dere opp dit vi skal ;) Victory Will come

Obs..: Dato : lørdag:

Høres moro ut, dette. Kan du gi litt mer info? Hvis dere har bruk for en lvl 80 Guardian, og muligens også en lvl 80 ToS, skal du ikke se helt bort ifra at jeg og en til stiller.

Pantera

Pantera: Of course trenger vi lvl 80 er! meningen med dette "raidet" er at vi skal få kverka så mange russere som mulig! Også fint vis du tok Guardianen ;) har nemlig en lvl 33 av den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...