Gå til innhold

Warhammer Online: Gruppequester - fint med kjapt svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kanskje kjøpe Warhammer, men lurer på en ting først.

For min del var det alle groupquestene som drepte Lotro. Er det mye slik at man må samle flere folk og ta groupquests i Warhammer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei egentlig ikke. Vanlige quests tar du aleine, og har ikke sett noen (hittil, er rank 23) som eskalerer og krever en gruppe på siste delen eller noe (som det ofte er i f.eks. wow).

Public Quests er, som navnet tilsier, gruppequest. Klarer deg typisk fint i første og andre fase, men etter det kommer det champions (eliter) og det som værre er, og da bør man være fler.

Endret av Purplehaze
Skrevet

For min del var det alle groupquestene som drepte Lotro. Er det mye slik at man må samle flere folk og ta groupquests i Warhammer?

De quesetene som krever grupper heter group quests, men er ikke så veldig mange av dem. Og de går vel som oftest på instancer.

Og å få sammen grupper til f.eks. PQer eller pvp er usedvandlig enklelt pga. Open parties systemet.

Skrevet

De quesetene som krever grupper heter group quests, men er ikke så veldig mange av dem. Og de går vel som oftest på instancer.

Og å få sammen grupper til f.eks. PQer eller pvp er usedvandlig enklelt pga. Open parties systemet.

har enda ikke funnet noen gruppe til noen instancer, noen andre som har?. har bare vært pvp rett og slett og det gjør alle andre også siden det er hovedfokus i war.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...