Hotman Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Hei, satt og koste meg i Warhammer online, akkurat drept hero i chapter 7 public quest, plukket opp lootbagen, så på den fine chestpiecen, og så kræsjet spillet. Nå får jeg bare opp meldingen "patch error, the patch client was unable to retrive the file (patcher-goa.prod.sig) form the patch server. Please try again in a short while. Det dreier seg sikkert om en login kræsj, men ville bare høre om flere andre har samme problem, eller om det er bare mine pc-er som sliter
nems Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Er mange andre med samme problem. Ikke sikker på hva det skyldes ennå, men jeg klarer iallfall logge inn (bruker nextgentel)
Hotman Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Er mange andre med samme problem. Ikke sikker på hva det skyldes ennå, men jeg klarer iallfall logge inn (bruker nextgentel) Har sendt mail til GOA om problemet, det står selvfølgelig ingenting om dette på hjemmesiden deres ennå. Jeg har Telenor som leverandør. NÅ funker alt igjen. Endret 2. oktober 2008 av Hotman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå