Gå til innhold

Mulig og bli Exalted med Darnassus før level 30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var vel snakk om hvilke byer som ga rep på til motsatt side, så om det er sånn blizz vil ha det eller ikke så er det jo de som har lagd spillet :p

Om de har tenkt at org/sw er hovedbyene og gitt rep til begge på samme måte, så er det jo nettopp sånn fordi blizz vil ha det sånn.

Men som nevnt tidligere gir AV rep til IF/Org. så det viser jo til noe annet, hva andre lignende quests gir rep til av byene på forskjellig side vet jeg ikke, men dette var da mitt forslag. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dragehodene kan jo også være fordi kongen eller, sønnen av kongen som fungerer som konge(?) står i stormwind ;)

Grunnen til at AV gir IF/ORG rep kan også ha å gjøre med at i alterac mountains er det orcs og dwarfs som styrer på ;)

Men grats med nesten exalted på lvl 33.

Skrevet

Orgrimmar - Ironforge. Både Durotar og Dun Morogh har to raser som starter der, og disse byene hører til de startstedene. Det var også, som tidligere nevnt, de eneste byene med AH og battlemasters før.

Skrevet

Grunnen til at Stormwind får dragehodene er, fordi de som faktisk har lest historien, at Onyxia står ved siden av barnekongen. That's right, Prestor. Prestor er et navn også brukt av Nefarian når han prøvde å manipulere rasene og gjøre han til konge over alliansen.

:)

Skrevet

Nokså offtopic, men vil nok tro at IF er ally's svar på Org, siden det var der det eneste stedet som hadde AH i gamle 60 dager. Husker godt at Stormwind var tomt før AH kom dit.

Skrevet

Tror ikke du klarer exalted med Darnassus før lvl 35-38, et eller annet sted der. Med druiden min på sylvanas så fikk jeg iværtfall exalted med sw rundt de levlene der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...