Gå til innhold

Steder som selger lightere? (Zippo, Ronson osv)


aleksanderro

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har bestemt meg for å begynne å samle på lightere, sånn som Zippo'er, Ronson lightere og andre ting. Men finnet veldig få nettsider som selger lightere, så om dere kunne dele noen sider med meg så hadde jeg satt stor pris på det. :) Helst norske nettbutikker, men kan godt være utenlandske også, så lenge de sender til Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Nei, her ikke prøvd å bestille av noen av de. Har bare likt synet av så mange zippoer :p

De er ganske billige, men jeg veit ikke noe om frakten!

Tror ikke de sender til Norge nei. Prøvde selv, men gikk ikke.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Hei,

 

Jeg har bestemt meg for å begynne å samle på lightere, sånn som Zippo'er, Ronson lightere og andre ting. Men finnet veldig få nettsider som selger lightere, så om dere kunne dele noen sider med meg så hadde jeg satt stor pris på det. :) Helst norske nettbutikker, men kan godt være utenlandske også, så lenge de sender til Norge.

 

Countryshop.no (tidligere top secret) har et veldig bra utvalg av zippo til bra priser. Ronson lightere vet jeg ikke om noen som selger her landet, om du skal samle så er det vel klassiske comet lightere du er på utkikk etter. De har jeg bare sett i Danmark til sinnsyke priser... Men det er artig å samle på zippo. Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Hei, jeg er ny her, skjønner ikke helt hvordan jeg skal ev lage en ny tråd etc, så derfor skriver jeg her.

Jeg har noen Zippo'r jeg har tenkt og selge, jeg har også leita i øst og vest etter samme modeller med få hell. Altså har noen jeg ikke vet verdien på etc. Så hjelp til å finne ut det tas imot med stoooor takk :)

 

Znippos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...