rennpunk Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Er det mulig å beholde standard vertikal størrelse på navigasjonslinjen i Firefox 2 når alle ikoner, mellomrom og skillelinjer er fjernet? Når linjen er tom, kollapser den til under halv vertikal størrelse. Noe i about:config som kan forandres? Endret 5. oktober 2008 av Noun
rennpunk Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Skrevet 5. oktober 2008 Er det mulig å beholde standard vertikal størrelse på navigasjonslinjen i Firefox 2 når alle ikoner, mellomrom og skillelinjer er fjernet? Når linjen er tom, kollapser den til under halv vertikal størrelse. Noe i about:config som kan forandres? Noen som har en ide?
hernil Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Skjønner ikke helt hva du mener. Gidder du slenge opp et bilde for å illustrere?
rennpunk Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter Skrevet 6. oktober 2008 Hei. Jeg tenker på den linjen (toolbar) som inneholder frem/tilbakepil, oppdater, stopp, hjem osv. Den har en bestemt høyde alt etter om du har små ikoner, store ikoner eller ikoner med tekst under. Hvis jeg fjerner alle ikoner fra den linjen, kollapser den til ca. halv høyde. Jeg kunne tenkt meg å beholde linjen som den normalt er men uten ikoner, skal plassere alle ikoner et annet sted.
rennpunk Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter Skrevet 7. oktober 2008 Nei, har forsøkt det men linjen kollapser likevel. Ville tro at det var noe i about:config som kunne justeres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå