Porto Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 når jeg skulle spiller istad gikk det helt fint til det begynnte og lagge litt. så bare fortsatte han å løpe uten at jeg hadde skrudd på num lock eller no:S prøvde å logge ut og så inn igjen men han løper bare da også. noen som har har lignende problemer?
Locrin Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Run Forest, RUN... Edit: sorry Edit2: Prøvd å bytte/koble fra tastaturet? Endret 1. oktober 2008 av -Zeitgeist-
Porto Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 raskt svar, men ikke akkuratt noe hjelp..
arthoz Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 her funker det å alt-tabbe ut og inn, så trykke knappen på veien charen løper når man er inne igjen
Zappy Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 (endret) her funker det å alt-tabbe ut og inn, så trykke knappen på veien charen løper når man er inne igjen Japp, dette funker i stort sett alle spill jeg har sett dette problemet i, som er stort sett alle MMOer jeg har spillt. Endret 1. oktober 2008 av Zappy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå