RoadKill3D Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg får ikke startet mitt nylig innkjøpte R6 Vegas 2. Hver gang jeg starter spillet så får jeg opp denne feilen : R6Vegas2_game.exe - Unable to Locate Component This application has failed to start because WXMSW262U.DLL was not found Jeg har fått tak i WXMSW262U.DLL men etter når jeg skulle starte spillet så fikk jeg opp akkurat samme meldinga. Denne gangen så manglet det NXCOOKING.DLL, og etter det så BINKW32.DLL. Situasjon nå er at feilmeldinga har kommmet opp igjen men jeg får ikke tak DMSDK.DLL hva skal jeg gjøre?, har reinstallert spillet 3 ganger og det hjelper tydeligvis ikke. (maskin spesifikasjoner står på profilen min)
radivx Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 Disse filene skal jo være inkludert når du installerer? Du finner dem uansett rundt på nettet. Sjekk at du har nyeste patch av spillet. Ellers er jo klage til butikken en grei vei å gå (riper/trykkfeil med CDen?, noen feilmeldinger under installasjon?)
RoadKill3D Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Skrevet 1. oktober 2008 Nei har ikke fått noen feilmeldinger under installasjon og spillet leter oppdateringer og patch'er med en gang man starter det, og installasjon av den nyeste patch'en gikk helt greit. takk for svaret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå