Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

En spøkelse historie på spansk.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei simen;) har sgrevet en liten historie . brukte den selv på en prøve i 10 klasse. fikk 5 + noe som jeg er veldig fornøyd med. hadde satt pris på at du ikke forandret for mye på denne. read and enjoy (and get a good grade)

 

el reloj está elleven. la fags están fuera del armario. y que están mintiendo en el sofá. hablando de lo mucho que odio su maestro Vigdis. que odian la forma de su mirada, como senos. Me gustan los plátanos, pero ahora cuando parece senos. los éxitos en este mundo nunca es real en este mismo camino en esta escuela y te odio Vigdis. uuuuuuuuhuuuuu "que hay" "Soy yo la maldita mierda en este mundo maldito cabrón" Yo siempre odio cuando la gente habla de mala educación que los hombres carajo los niños en su culo cada día te odio cabrón de mierda maldita mierda que es la forma en que murió en esta escuela

Lenke til kommentar
Hei simen;) har sgrevet en liten historie . brukte den selv på en prøve i 10 klasse. fikk 5 + noe som jeg er veldig fornøyd med. hadde satt pris på at du ikke forandret for mye på denne. read and enjoy (and get a good grade)

 

el reloj está elleven. la fags están fuera del armario. y que están mintiendo en el sofá. hablando de lo mucho que odio su maestro Vigdis. que odian la forma de su mirada, como senos. Me gustan los plátanos, pero ahora cuando parece senos. los éxitos en este mundo nunca es real en este mismo camino en esta escuela y te odio Vigdis. uuuuuuuuhuuuuu "que hay" "Soy yo la maldita mierda en este mundo maldito cabrón" Yo siempre odio cuando la gente habla de mala educación que los hombres carajo los niños en su culo cada día te odio cabrón de mierda maldita mierda que es la forma en que murió en esta escuela

 

Uhh

 

klokken er elleven. Den fags er ute av skapet. og som blir liggende på sofaen. snakker om hvor mye de hater deres lærer Vigdis. de hater form av øynene dine, som bryster. Jeg liker bananer, men nå virker det bryster. lykkes i den virkelige verden er aldri på samme måte i denne skolen, og jeg hater deg Vigdis. uuuuuuuuhuuuuu "det" "Er jeg den onde i denne verden jævla dritt drittsekk" Jeg har alltid hater når folk snakker om dårlig oppførsel som menn knulle barn i hans ræva hver dag jeg hater dere jævla drittsekk jævla tull som er veien som døde i denne skolen

 

WTF??!?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...