Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - abraxa - Nikon D700 med 85mm F1.4 AF-D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde nummer to satt som et skudd, med fin komposisjon og skikkelige høstfarger.

Minner meg om et bilde brukeren Anew tok i sommer, men det var vel av en rød boble.

Skrevet

Dag 6

post-40214-1223329329_thumb.jpg

Hadde et par andre bilder med potensiale, men orket ikke sitte med etterbehandling i kveld, så da ble det dette. Rett fra kamera + oppskarping og oppretting.

Skrevet

Vakkert. Kontrasten bellom det blå, kalde og mørke mot det varme, gule lyset går fint sammen. Skulle jeg påpekt noe, måtte det vært at bildet er litt trangt, men du bruker jo tross alt 85mm :)

Skrevet

Slenger meg på de andre her. Likte godt bilde av volvoen.

Det første bilde ditt gir meg en følelse av tetthet, og upersonlighet. àla 1984 av George Orwell. Til å være uinspirert har du fått til noe bra allikevel.

Skrevet

Veldig kontrast i lyssettingen her. Både svært kaldt og svært varmt lys. Fin vinkel du har benyttet. Ser ut som noe er slutt og alle har gått.

De to foregående er heller ikke å forakte. Ser ut som det er høst både for Amazonen og naturen. Du ser noe av kvalitetene til 85 f/1.4 i bakgrunnen her. På det første er det en utrolig samlig av forskjellig vinkler og et uvanlig lys.

Skrevet
Er "Dag 6" fra Munch-kafeen? Kult kontrast som nevnt, og bra med lav vinkel.

Andreas Øverland

Stemmer det, godt observert!

Ellers takk for alle kommentarer :)

Skrevet

Skal være ærlig og si at jeg ikke har peiling på hva du har tatt bilde av, men jeg liker symmetrien, den snevre dybdeskarpheten og den nesten kunstige gulfargen i bunnen.

Skrevet

Bra at man kan benytte garderober til noe annet enn et sted å henge fra seg klær. Her har du fått frem et stramt og fint geledd. Den nettingen sto også bra til de strenge vertikallinjene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...