Programvare Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Jeg er dessverre ikke så utrolig kyndig i Photshop, så jeg fikk ikke til å fjerne skyggene i ansiktet. Kan noen hjelpe meg med det? Mottas med takk
sn0dig Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Når ikke utgangspunktet er bra, så er det vanskelig å få det til å bli bra. Man kan jo minske skyggene med å bruke shadow/highlights f.eks, men det ser ikke naturlig ut. Mer avanserte ting lar jeg andre ta seg av (Regner med at mange klarer å få til bedre enn dette, jeg gjorde det bare på 2 sek for nå skal jeg sove )
emero Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 gleder meg til photoshop cs4, hvor du bare kan dra i bildet der du vil gjøre det lysere, og til og med beholde alle fargetoner osv.
la7tma Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 hva med å lage et nytt lag som du justerer fargen i ansikte. og legger det bak orginal laget. visk da ut hvor skyggen er. rask laget i photoskop var ikke nøye nok med viskelæret. men det er bare for å vise.
froggyler Skrevet 1. oktober 2008 Skrevet 1. oktober 2008 gleder meg til photoshop cs4, hvor du bare kan dra i bildet der du vil gjøre det lysere, og til og med beholde alle fargetoner osv. Det kan du enkelt gjøre med Nikon Capture NX/NX2 samt Nik Viveza plug-in til Photoshop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå