Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - AasmundMo - EF 35 f/2.0


Anbefalte innlegg

Ganske enig med deg:)

Bildet av skjermen var bare for å få et bilde den dagen (selv om det kanskje er like greit å droppe noen dager, og heller ha færre, men bedr bilder?).

Skogbildet ble også for rotete, ja. Som sagt tror jeg tynnere DOF kunne gjort seg, men det er det ikke så mye jeg fikk gjort noe med;)

 

Kan laste opp en ny versjon av dagens bilde, uten blurring, så kan får dere bestemme om jeg skal bytte eller la versjonen med blurring stå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske enig med arnold_layne her. Absolutt bedre uten blur, tror det er nok kontrast. Den vanten ser ut til å ha ligget der noen dager, og får derfor en fin effekt med at det nesten ser ut som den forsøker å kamuflere seg mot bakgrunnen. Kanskje fingervanter av strikket kameleongarn kommer til å slå an...

Lenke til kommentar

De greiene i bakgrunnen (pappen og sånt) distraherer meg, spesielt det hvite som er både på venstre og høyre side. Jeg likte lyset og hvor du har plassert deg i bildet. Alt i alt liker jeg det, men de distraherende greiene kunne jeg godt ha vært foruten. Hvor gammel er du egentlig? Har sett for meg deg som litt eldre enn det ser ut som.

Lenke til kommentar
Er 16, fyller 17 i Desmber.

 

Det lyse til venstre har jeg ikke tenkt over før nå, men det burde ikke være noe problem å fjerne det. Det til høyre kan jeg hvertfall gjøre møtkere og se om det blir bedre.

 

Ahh... Før jeg så selvportrettet trodde jeg du var i 20 eller 30-årene, men i stedet er du like gammel som meg. Snakk om å ta feil!

Man kan gjøre så mangt med litt redigering. Tror det blir riktig så bra jeg :)

Lenke til kommentar

10. oktober: Skyene er nesten flytende, fungerer bra at de får så mye plass i bildet. Fin tredeling her. Svært behagelig. Du begynner å få flere skikkelig bra nå.

 

11. oktober liker jeg også godt. Ikke så lett å se hva det er, men kanskje en hønsestige (evt. noe større)? Den ser absolutt ikke ut til å ha vært brukt på en stund. Helt nedgrodd med mose, og dekket med gamle, visne (stort sett) blader. Fin diagonal.

 

12. oktober: Nok en uutgrunnelig himmel, men jeg likte nok 10. oktober hakket bedre.

Lenke til kommentar

11. oktober er en liten bru som går over en bekk;)

 

Dagens bilde er av mitt nye (brukte) EF 24 - 70 f/2.8 L. Mye små, og mellomstore feil, men er passe fornøyd.

post-168179-1223925392_thumb.jpg

Exif:

Lukker: 1/250

Blender: f/4.0

ISO: 100

 

Lys:

En softboks rett over

A4 ark som relfektorer til venstre, foran og på skrått til høyre.

 

Edit: Oi, det ble veldig stygt i firefox. Skal se om jeg får det til noe bedre.

Endret av AasmundMo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...