Notfree Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Jeg har to accounter. Den ene active (med spilletid) Den andre ikke. Den som jeg ikke har på vil jeg caste scroll of ressurection på fra den andre accounten min (Jeg vet dette går siden jeg har gjort det før) Men inne på accounten min får jeg opp følgene feilmelding: This account is ineligible for Scroll of Resurrection. This is generally due to one or more of the following conditions: This account isn't alive (active), and so cannot cast Scroll of Resurrection Litt mer info: Account Type: World of Warcraft + Burning Crusade Account Status: Active + You have 5 scrolls remaining. Noe jeg misser her eller?
TheScorp Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Er det mer enn 90 dager siden du sist betalte for abbonnement på den kontoen du prøver å ressurecte? Er den registrert i ett annet land enn Norge?
E7ite Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Som Skorpe her seier, accounten du vil sende Scroll til må ha vore inaktiv(uten subscription) i 90 dagar.
Sokkalf™ Skrevet 30. september 2008 Skrevet 30. september 2008 Jeg har også to accounts, og har prøvd scroll of ressurection. Har fått diverse feilmeldinger, men på tredje forsøket (dagen etter) gikk det fint. Mulig det bare har vært litt tekniske problemer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå