Gå til innhold

Trenger hjelp med og lage ui

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd flere ganger og lage eget ui til min hunter, blir bare dårlig uansett, og vist jeg lar være og bruke bartender eller bongos eller noe slikt så blir det for liten plass til skills.

Jeg har en tendens til og klikke mye på skillsene isteden for og bruke knapper, så jeg har prøvd og keybinde flere skills, men det funker rett og slett ikke,blir bare dårlig.

Kan noen vise meg et bra ferdiglaget ui (helst til hunter) som er lett og bruke? eller ditt eget ui så jeg kanskje kan se hvordan det burde være og prøve noe lignende det :p og litt tips til hvordan jeg burde keybinde forskjellige skills?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bartender3 lar deg vel keybinde alle knappene på barene i keybindings? Eller er det en annen ui som gjør det?

Bruker bartender3, cicyrcled (elns) for å skinne++

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=214341, ser begge skjermene der da, men det er sånn ca mitt nåværende oppsett (se bort ifra gear, det er GAAAAMELT :p

mitt er dog ikke ferdiglaget. bruker metahud og x-perl unit frames.

Endret av MrLee
Skrevet (endret)

Det kommer opp laaange lister med keybindings for hver bar i key bindings menyen (når du trykker escape) :) - kan psote bilde når jeg kommer hjem.

Pluss at det ser ut som at bar 1 er standard 1-0, bar to ser ut til å være standard Shift + 1-0 som standard (men kan sikkert endres på)...ellers så var det jeg som endret på det i starten og alltid vært slik, hehe.

Endret av MrLee
Skrevet

De som jeg kan er;

ePanel, x-perl, bartender3 med cicyrcled, en buff addon som jeg ikke helt husker hva heter begynner på S eller noe.

Er vel en addon som gjør minimapet om til firkant-form, også har du sikker MoveAnything(?).

CowTip burde du også laste ned, det er noe ala det som er oppe i høyre hjørne.

Ser også det er sånn threat-meter i forhold til pet'et, men har ikke peiling hva den er.

Beklager det ble litt rot, våknet nettopp - kommer aldri til å få sove i natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...