Gå til innhold

Trenger ny mobil etter at K610i tok kvelden.


Nevvis

Anbefalte innlegg

Min gamle K610i tok kvelden for en stund siden, så jeg er på utkikk etter en ny, og trenger hjelp. :)

 

Funksjoner:

-Kalender: Ja, men trenger ikke en avansert en.

-GPRS: Ja

-EDGE: Ikke nødvendig, bare en bonus.

-Email klient: Ikke nødvendig.

 

 

Form:

- Vanlig

- Støt/sprut/støv-sikker: Da min forrige gav seg etter fuktskader så ville dette vært en fordel.

 

Skjerm:

Fargefargeskjerm.

-Størrelse på skjerm: Liten formening.

-Touchscreen: Nei

 

Pris:

Har ikke gjort meg de store tankene om pris. Under 2000 hadde vært fint, men er ikke dommedag om prisen overstiger dette.

 

Diverse:

-Merke: Uviktig

-Kamera: Ja

-Videokamera: Nei

-Symbian: Har lite peiling på slikt.

-Infrarød port: Ja

-Blåtann (Bluetooth): Ja

-Internminne: Ikke store krav. K610i mener jeg hadde 64MB, og dette holdt igrunn til mitt bruk.

-Minnekort: Ja

-MP3: Nei

-Radio: Nei

-UMTS: Ja? (Har ikke særlig peiling, men det er vel greit å ha?)

-Triband: Nei

-wLAN: Nei

-Mulighet for GPS: Hadde vært artig, men ikke nødvendig

-Instant Messenger: Nei

-Batterilevetid: Viktig

 

Sender både SMS og ringer, er ikke så veldig flittig bruker av kamera, men er praktisk å ha i visse situasjoner.

De plasser jeg skriver "nei" betyr det ikke at jeg absolutt ikke vil ha dette, bare at det ikke er nødvendig. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg trur en mobil som kan passe deg veldig godt er en C702.

Den er noe mer sprut og støvsikker, har 3.2 mpx kamera, gode gps muligheter, Quadbånd og HSDPA. Mener også at det følger med en minnebrukke på 2GB. 7 Timer taletid og 300 timer standby-tid noe som er gjennomsnittlig.

Prisen ligger på rundt 3000 uten abo, men er absolutt en mobil å tenke på for deg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg har fått både gode og dårlige tilbakemeldinger på c702 har vært en del feil med SW på telefonen, men det skal være fikset nå. Hvis det blir et problem så er det somregel bare SWoppgradering som må til. ellers så kommer det mye positivt ut av den. De som skriver at telefonen ikke er brukans og at det er den værste telefonen de har hatt, har somregel ikke giddi å gjort noe med de feilene på telefonen. Ser flere typiske feil som de skriver som bare en SW oppgradering skal til for å fikse det.

Både jeg og en kolega har brukt den uten noen problemer, har vært en kjempe telefon synes jeg.

Endret av Thorgas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...