Gå til innhold

Flere Android telefoner


zimmn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble fort dyrt med litt ekstra på denne.

 

Godt over $400 med 4gb lagringsplass, wifi, gps, bedre kamera osv. Dog, muligheten til å pakke inn det du har bruk for er glimrende. Håper å se mer til denne telefonen.

 

vel $400 er ca 2300 kr da.. jeg vil ikke kalle det dyrt for en telefon med wifi, gps, 7MP kamera, touch og 4gb minne. vurderer å bestille denne nå som dollaren står så lavt.

Lenke til kommentar

den siden så skikkelig skikkelig uproff ut,og i tilleg siden det går ann og velge sånn på specsa så lurer jeg på hvordan i all verden skal de klare dette hvis mobilene koster så lite?

i hvertfall når det er en liten bedrift som man må lage enhver telefon "for hånd" dvs at de ikke er serie produsert

 

3800 mAh er ikke det veldig mye? eller er det en annen måleenhet jeg blander med.

Lenke til kommentar

Selv om kapasiteten på batteriet er bra, betyr ikke det nødvendigvis at telefonen har lang levetid. Alt kommer an på hvor mye strøm telefonen trekker. Naturligvis er jo utgangspunktet bedre enn 900mAh-batteriet touch diamond kommer med, men det betyr på ingen måte at du kan forvente 4 ganger så lang batterilevetid.

 

Standardbatteriet har 2200mAh, så ekstrabatteriet er trolig veldig stort i omfang.

 

Dollarkursen er for øvrig ganske høy nå, nærmer seg 6kr/dollaren. Likevel virker det som et mistenkelig bra kjøp, mitt oppsett havnet på $479, litt over 2800kr. Oppgraderingene ble da:

4gb lagringsplass, ekstra 2200mAh-batteri, 5megapixlers kamera, 2. kamera, handsfree, TM/FM-mottaker, WiFi og GPS.

 

Dette virker litt for godt til å være sant.

Lenke til kommentar
Naturligvis er jo utgangspunktet bedre enn 900mAh-batteriet touch diamond kommer med, men det betyr på ingen måte at du kan forvente 4 ganger så lang batterilevetid.

 

Dette virker litt for godt til å være sant.

 

Jeg sa ikke at telefonen hadde så mye lenger batteritid enn diamond, bare ga en pekepin i forhold til hvor stort batteriet var.

 

dette er nok litt for godt til å være sant ja, vet at de tidligere telefonene selvskapet har kommet med har vært skrap pga dårlig bruk av WM. men kan jo hende at de funker bra med Android, desverre bare en måte å finne det ut på er jeg redd;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...