Gå til innhold

plasmaskjerm som bråker


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har en ca. måned gammel plasma-tv av typen panasonic th-42px80e. Har ingen problem med bildet eller lyden fra høyttalerne, men når det er mye hvitt/lyst på skjermen kommer det en "skurre-lyd" bak tv'en. Lyden er ikke spesielt høy, og med normalt volum er det vanskelig å høre den. Men når volumet er lavere, og det feks kommer reklamer med nesten helt hvitt bilde, er lyden bak tv'en temmelig tydelig!!

 

Siden jeg til nå har vært jomfru når det gjelder denne typen tv'er lurer jeg på om dette er normalt, eller om det er noe galt med tv'en??

 

takker for alle svar! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har en ca. måned gammel plasma-tv av typen panasonic th-42px80e. Har ingen problem med bildet eller lyden fra høyttalerne, men når det er mye hvitt/lyst på skjermen kommer det en "skurre-lyd" bak tv'en. Lyden er ikke spesielt høy, og med normalt volum er det vanskelig å høre den. Men når volumet er lavere, og det feks kommer reklamer med nesten helt hvitt bilde, er lyden bak tv'en temmelig tydelig!!

 

Siden jeg til nå har vært jomfru når det gjelder denne typen tv'er lurer jeg på om dette er normalt, eller om det er noe galt med tv'en??

 

takker for alle svar! :!:

 

Jeg har en PX80 37" og den har ikke dette problemet, men det er et vanlig problem med enkelte plasma skjermer. Det kan variere litt fra panel til panel på de samme modellene. Hvis det er skikkelig plagsomt så ta kontakt med forhandler å prat med dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...