Gå til innhold

Fått sansen for Halo, men har noen spørsmål.


LianLidude

Anbefalte innlegg

Har hatt et par kvelder bort til noen kompiser at vi spilte 2vs2 og free for all halo 1 på XBOX.

Har jo sett at Halo 3 har vært ute i ca 1 år nå men aldrig hatt interessen for å teste det før.

 

Så, funker Halo 3 bra over nettet (multiplayer), og det er fremdels mulig med plittscreen f.eks 2vs2 som på 1`ern regner jeg med?

 

Noe info om Halo 3 kommer på PC? Er egentlig litt anticonsole-FPS dude, da FPS hører hjemme på PC, synes halo 1 funka ok med analogstikka men fremdeles mer optimalt med mus og tastatur.

Er det enda bedre styring på XBOX360ien?

 

Er egentlig gammel BF2 spiller fra PC men pga manglende gode MP FPS der nå samt testa Halo og synes gameplayet der var bra så ser jeg for meg at det blir å teste det fremover, Halo3 på PC hadde selvsagt vært det beste.

 

Er det en del aktivitet enda?

 

 

 

Ble en del spørsmål, takk på forhånd :)

Endret av LianLidude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
Så, funker Halo 3 bra over nettet (multiplayer), og det er fremdels mulig med plittscreen f.eks 2vs2 som på 1`ern regner jeg med?

 

Noe info om Halo 3 kommer på PC? Er egentlig litt anticonsole-FPS dude, da FPS hører hjemme på PC, synes halo 1 funka ok med analogstikka men fremdeles mer optimalt med mus og tastatur.

Er det enda bedre styring på XBOX360ien?

 

Er egentlig gammel BF2 spiller fra PC men pga manglende gode MP FPS der nå samt testa Halo og synes gameplayet der var bra så ser jeg for meg at det blir å teste det fremover, Halo3 på PC hadde selvsagt vært det beste.

 

Er det en del aktivitet enda?

 

Ble en del spørsmål, takk på forhånd :)

 

1. Halo 3 funker ypperlig online via Xbox Live! JA, splitscreen 2vs2 er mulig. Det er til og med mulig å ha 4-player splitscreen på en xbox mens man spiller mot andre online på Xbox Live.

 

2. Har ingen info om Halo 3 til PC. Styringa er jo smak og behag, men det er også en vanesak. Pixel-precision er ikke et must i Halo så mus/tastatur vil ikke føles som et stort behov så lenge man har blitt vandt til å spille med håndkontroller.

 

3. Det er massiv aktivitet på Halo 3 online. Ila. de siste 24 timene har det vært pålogget ca. 900.000 spillere fra hele verden. Det er faktisk fortsatt aktivitet på Halo 2 online med ca. 20.000 spillere ila. de siste 24 timene...

 

Selv kjøpte jeg Xbox360 kun for Halo 3's skyld. Har hatt boksen i ca. 3 måneder nå og har fortsatt ingen planer om å kjøpe flere spill. Multiplayeropplevelsen i Halo 3 er smuud :)

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Eg og ein kamerat har sjølv nettopp byrja å spele Halo3 over nettet. Før vi byrja hadde ikkje eg fullført historien ein gong (noko vi no har gjort). Vi speler som regel team doubles, og har det dritfett, sjølv om vi som regel taper. Noko du må vere klar over er at begge 2 må ha ein live-account for å kunne spele online på same xbox. Dette kom som eit lite "sjokk" på meg når vi først oppdaga det. :)

Lenke til kommentar
Noko du må vere klar over er at begge 2 må ha ein live-account for å kunne spele online på same xbox. Dette kom som eit lite "sjokk" på meg når vi først oppdaga det. :)

 

Det stemmer ikke.. :)

Hvis bare èn person på xboxen har Live-konto kan opptil tre andre spillere logge inn med gjestekonto på den samme xboxen og spille online sammen med førstnevnte. Hvis nicket til han med Live-konto er f.eks. MongoSlayer, så vil gjestespillerne på xboxen få nickene MongoSlayer[1], MongoSlayer[2] og MongoSlayer[3].. Dette gjelder på Social-playlistene seff..

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...