Gå til innhold

Rock Band PS3 Online


Jext

Anbefalte innlegg

Da har Rock Band endelig fått kommet seg til Norge på PS3!

 

Jeg plukket opp instrument pakken og spillet nå på fredag og har spilt så mye trommer i helga at det er såvidt håndleddene mine fungerer og det føles som om jeg har løpt maraton med bare høyrebeinet.

 

Det jeg lurer på er om det er noen som er interessert i å spille litt Online, siden det alltid er artig med litt konkurranse. Jeg er ikke så veldig god, men jeg klarer for det meste å berge meg igjennom låter på hard.

 

Er det noen som er på ca samme nivå eller som er helt rå på trommene som vil spille så er det bare å legge meg til på PSN, Jext84 er navnet. Hadde jo vært morro å kanskje få til litt forum turneringer og slikt også om interessen er der. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har Rock Band endelig fått kommet seg til Norge på PS3!

 

Jeg plukket opp instrument pakken og spillet nå på fredag og har spilt så mye trommer i helga at det er såvidt håndleddene mine fungerer og det føles som om jeg har løpt maraton med bare høyrebeinet.

 

Det jeg lurer på er om det er noen som er interessert i å spille litt Online, siden det alltid er artig med litt konkurranse. Jeg er ikke så veldig god, men jeg klarer for det meste å berge meg igjennom låter på hard.

 

Er det noen som er på ca samme nivå eller som er helt rå på trommene som vil spille så er det bare å legge meg til på PSN, Jext84 er navnet. Hadde jo vært morro å kanskje få til litt forum turneringer og slikt også om interessen er der. :)

 

Hei! Har hatt lyst på Rock Band i en evighet nå, så ble glad for denne meldingen! Eneste jeg lurer på, hvor var det du kjøpte det, og hvor mye kostet det? Er ikke dreven på trommer, så vet ikke om jeg får joina online på en stund, men jeg skal bli dreven etterhvert!

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte det på Gamestop butikken her i Trondheim. Instrument pakken koster vel ca 1300,- og spillet kommer i tillegg på ca 450,-. Slik jeg ser på det er dette en engangsinvestering for utrolig mye musikkspill morro, siden det finnes så mye nedlastbare låter til en billig penge og instrumentene fungerer på både Rock Band 2 og Guitar Hero: WT.

 

Velkommen til forumet forresten! :)

Lenke til kommentar

Ja,enig der ass=D

Synes det er litt dumt at det kommer så sent, men det gir ikke meg noen påvirkning av kjøp =) Men er du fornøyd med det eller?=)

Noen faktorer som er negative/positive?

Må sjekke butikkene her i sør om de har det =D

Må ha det, bare må ha det!

FLott at det kan spilles andre spill på det og, at det går begge veier =)

 

Takk for det, ser frem til å diskutere spillet=)

Synes det er mange fine muligheter, med online, nedlastbare sanger osv !

Lenke til kommentar
Er det noen som er på ca samme nivå eller som er helt rå på trommene som vil spille så er det bare å legge meg til på PSN, Jext84 er navnet. Hadde jo vært morro å kanskje få til litt forum turneringer og slikt også om interessen er der. :)

Kan godt bli med på noen runder, selv om jeg liker best å spille med folk.

Lenke til kommentar
Er det noen som er på ca samme nivå eller som er helt rå på trommene som vil spille så er det bare å legge meg til på PSN, Jext84 er navnet. Hadde jo vært morro å kanskje få til litt forum turneringer og slikt også om interessen er der. :)

Kan godt bli med på noen runder, selv om jeg liker best å spille med folk.

Har du og kjøpt det nå nylig?

Lenke til kommentar
Njaei, er vel en stund siden nå. Kjøpte det da Zailor hadde importert et lite antall og solgte det til omtrent samme prisen som det koster nå (i Norge.)

 

Ja okei ;)

Hva synes du om det da? Fungerer det fint?

Noe du vil dele med en kjøper?

Spillet er knall, men gjør seg best med venner for min del. Trommer er dritgøy, og jeg spiller helst det (siden jeg har spilt mye gitar på Guitar Hero-spillene fra før.) Mye bra sanger også, og et hav av sanger som kan lastes ned (noe jeg bli dritskuffa over på GH3, som fikk omtrent ingenting etter lansering.)

Lenke til kommentar

Jeg legger dere til på PS3'en når jeg får sjansen, ikke sikkert jeg får muligheten til å spille noe i kveld ettersom vi får svigerbesøk men jeg er veldig gira på å få spilt med folk. :)

 

Meldarion: Jeg har lastet ned metallica pakken med 3 låter, men om det er noe annet som er kult å spille er jeg veldig åpen for forslag på DLC!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...