Gå til innhold

Problemer med avlesning av CD/DVD/Blueray osv

hallyboy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Skulle skru på ps3en min i dag og spille litt metal gear solid 4, da playstationen 3'en min ikke klarte å lese av cden. Tenkte kanskje det var cden som var ødelagt, men har testet maskinen for alle mine 20 spill, og ingen funker. Har også testa den ved å spille av DVD filmer osv. Ladesymbomlet på skjermen kommer opp i det jeg putter i et spill, men kommer ikke noe videre derifra.

Har hatt maskinen i 9 måneder ca (fikk den like før jul). Er en 60 gb versjon, og har aldri vært noe tull med den tidligere. Aldri mista den i bakken eller noe.

Hva kan jeg gjøre med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk hevet kjøpet på min 60 GB når den røk ca 1 år etter launch

Den kosta 5500kr og fikk tilbake alt og kjøpte en 40GB til 4100kr med 2 spill som jeg solgte for 240 og 260kr altså da kostet PS3en for meg bare 3600kr :D

Skrevet

Er bare å ta kontakt med butikken du kjøpte den. Vil tro de har rutiner på det. Du sender den til de, så tar de det nok videre med Nordisk film som er importøren av PS3. Jeg gjorde dette, gikk 3 uker. Ny 60gb i posten ;)

Skrevet
Jeg fikk hevet kjøpet på min 60 GB når den røk ca 1 år etter launch

Den kosta 5500kr og fikk tilbake alt og kjøpte en 40GB til 4100kr med 2 spill som jeg solgte for 240 og 260kr altså da kostet PS3en for meg bare 3600kr :D

og du føler du fikk en god deal? 3600kr for en som ikke lengre kan spille ps2-spill.. blææ.. fikk jo kjøpt 40gb ps3 til 3000kroner i desember i fjor.. prisene er alt for høye nå!

uff håper min holder, skiter i hvor billig jeg kan få en ny ps3, jeg vil beholde maks funksjonalitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...