Gå til innhold

Trenger hjelp med recruit a friend

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå sendt recruit a friend mail til en venn, han har da begynt på sin 10day trial, når han kjøper spillet og bruker account key som følger med, kan vi da begynne med trippel xp og de andre bonusene? eller må han betale en gang med gamecard/bankkort før at vi kan benytte oss av bonusen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil. Kontoen du har rekruttert må bli oppgradert til normal WoW (dvs. 149,- på Spaceworld / 110,- på Account Management). Hvis du kjøper CD-keyen over nettet får du denne tilsendt på mail og bare copy-paster det inn i feltet øverst til høyre inne på Account Management.

Du kan levle til level 20 med trial-konto, men etter det må du ha oppgradert til vanlig WoW.

Skrevet
Har nå sendt recruit a friend mail til en venn, han har da begynt på sin 10day trial, når han kjøper spillet og bruker account key som følger med, kan vi da begynne med trippel xp og de andre bonusene? eller må han betale en gang med gamecard/bankkort før at vi kan benytte oss av bonusen?

Det stemmer overhodet ikke.

Du får trippel experience med en gang trialkonto er opprettet.

Skrevet

hæ? jeg spurte ikke om hvor lenge han kan spille med trial account, jeg lurte på når vi får bonusene, må han betale for en 3 måneder som den første posten sa, eller kommer det allerede når han har oppgradert til ordentlig account?

Skrevet
Feil. Kontoen du har rekruttert må bli oppgradert til normal WoW (dvs. 149,- på Spaceworld / 110,- på Account Management). Hvis du kjøper CD-keyen over nettet får du denne tilsendt på mail og bare copy-paster det inn i feltet øverst til høyre inne på Account Management.

Du kan levle til level 20 med trial-konto, men etter det må du ha oppgradert til vanlig WoW.

Hva snakker du om? Han sier

når han kjøper spillet og bruker account key som følger med, kan vi da begynne med trippel xp og de andre bonusene?
, han vil vite om RAF, ikke hvordan han skaffer wow på kontoen.

Source? var nå sikker på at man måtte betale for 3mnd, men har ikke gjort det selv da.

Skrevet

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Hva snakker du om? Han sier

når han kjøper spillet og bruker account key som følger med, kan vi da begynne med trippel xp og de andre bonusene?
, han vil vite om RAF, ikke hvordan han skaffer wow på kontoen.

Source? var nå sikker på at man måtte betale for 3mnd, men har ikke gjort det selv da.

Kilde : Har gjort det selv.

Skrevet

Har nå startet og spille med han, og han kan da grante meg lvl når jeg er lavere en han, men jeg kan ikke gi han, selvom han er lavere en meg... er det slik at kun den som ble "rekruttert" kan gi lvls?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...