Sjokoladefisk Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Har nå sendt recruit a friend mail til en venn, han har da begynt på sin 10day trial, når han kjøper spillet og bruker account key som følger med, kan vi da begynne med trippel xp og de andre bonusene? eller må han betale en gang med gamecard/bankkort før at vi kan benytte oss av bonusen?
Christoffer99 Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 (endret) Var visst feil. Endret 28. september 2008 av Christoffer99
Sjokoladefisk Skrevet 28. september 2008 Forfatter Skrevet 28. september 2008 HVA! det er jo 2 måneder for en mount, er du sikker på at dette er riktig? håper virkelig ikke det er det...
wise™ Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Feil. Kontoen du har rekruttert må bli oppgradert til normal WoW (dvs. 149,- på Spaceworld / 110,- på Account Management). Hvis du kjøper CD-keyen over nettet får du denne tilsendt på mail og bare copy-paster det inn i feltet øverst til høyre inne på Account Management. Du kan levle til level 20 med trial-konto, men etter det må du ha oppgradert til vanlig WoW.
jlek Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Har nå sendt recruit a friend mail til en venn, han har da begynt på sin 10day trial, når han kjøper spillet og bruker account key som følger med, kan vi da begynne med trippel xp og de andre bonusene? eller må han betale en gang med gamecard/bankkort før at vi kan benytte oss av bonusen? Det stemmer overhodet ikke. Du får trippel experience med en gang trialkonto er opprettet.
Sjokoladefisk Skrevet 28. september 2008 Forfatter Skrevet 28. september 2008 hæ? jeg spurte ikke om hvor lenge han kan spille med trial account, jeg lurte på når vi får bonusene, må han betale for en 3 måneder som den første posten sa, eller kommer det allerede når han har oppgradert til ordentlig account?
Christoffer99 Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Feil. Kontoen du har rekruttert må bli oppgradert til normal WoW (dvs. 149,- på Spaceworld / 110,- på Account Management). Hvis du kjøper CD-keyen over nettet får du denne tilsendt på mail og bare copy-paster det inn i feltet øverst til høyre inne på Account Management. Du kan levle til level 20 med trial-konto, men etter det må du ha oppgradert til vanlig WoW. Hva snakker du om? Han sier når han kjøper spillet og bruker account key som følger med, kan vi da begynne med trippel xp og de andre bonusene?, han vil vite om RAF, ikke hvordan han skaffer wow på kontoen. Det stemmer overhodet ikke. Du får trippel experience med en gang trialkonto er opprettet. Source? var nå sikker på at man måtte betale for 3mnd, men har ikke gjort det selv da.
jlek Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Feil. Kontoen du har rekruttert må bli oppgradert til normal WoW (dvs. 149,- på Spaceworld / 110,- på Account Management). Hvis du kjøper CD-keyen over nettet får du denne tilsendt på mail og bare copy-paster det inn i feltet øverst til høyre inne på Account Management. Du kan levle til level 20 med trial-konto, men etter det må du ha oppgradert til vanlig WoW. Hva snakker du om? Han sier når han kjøper spillet og bruker account key som følger med, kan vi da begynne med trippel xp og de andre bonusene?, han vil vite om RAF, ikke hvordan han skaffer wow på kontoen. Det stemmer overhodet ikke. Du får trippel experience med en gang trialkonto er opprettet. Source? var nå sikker på at man måtte betale for 3mnd, men har ikke gjort det selv da. Kilde : Har gjort det selv.
Christoffer99 Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Da så, stemmer sikkert det, men det varer vel i 3mnd/90 dager? fra dagen det blir aktivert, eller?
wise™ Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Jepp. Men ang. det andre, jeg som ikke tenkte riktig.
Sjokoladefisk Skrevet 28. september 2008 Forfatter Skrevet 28. september 2008 Har nå startet og spille med han, og han kan da grante meg lvl når jeg er lavere en han, men jeg kan ikke gi han, selvom han er lavere en meg... er det slik at kun den som ble "rekruttert" kan gi lvls?
decophly Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 That is correct. Bare den som er rekruttert kan gi level til den som rekrutterte.
flickflack Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Får jeg fortsatt trippel xp, hvis jeg lvler en toon alene, eller må begge være på samtidig for å få buff?
decophly Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Begge må være på samtidig, være i samme gruppe og være i samme level sone(4-5 levler i fra hverandre er maks tror jeg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå