iNeo Skrevet 13. oktober 2008 Skrevet 13. oktober 2008 4 av 26 er stor prosentandel? Tror det er en del flere enn 4 Som krever Half Life? Nei. Det er ikke en del mere. Vi har 10 spill (hvertfall ikke så få som 4) Som trenger HL1 for å kjøre: Conuter strike Counter Strike Source Condition Zero Condition Zero DeletedScenes Day Of Defeat DeatMatch Classic Hal Life: Blue Shift Opposing Force Team Fortress Classic Ricochet HAR ALLE DISSE SPILLENE SELV OG DE TRENGER HL1 FOR Å KJØRE! Alle de spillene kan kjøres i standalone. Altså du kan kjøpe ett av de spillene og ikke få med Half-Life men alikevell spille de.
Khogn Skrevet 14. oktober 2008 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg kan forstå spørsmålet i den forstand at TFC var en ren mod som krevde at du hadde HL innstallert på maskinen. Og forresten, hvilken .exe-fil kjøres når man spiller TF2? Jo, hl2.exe Det er fordi den bruker den samme motoren da. Du trenger jo ikke HL2. Jeg vet, men som sagt er det ikke nødvendigvis et så dumt spørsmål som visse personer her skal ha det til med tanke på at det er samme .exe-fil som kjøres for begge spill.
iSimen Skrevet 16. oktober 2008 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg kan forstå spørsmålet i den forstand at TFC var en ren mod som krevde at du hadde HL innstallert på maskinen. Og forresten, hvilken .exe-fil kjøres når man spiller TF2? Jo, hl2.exe Det er fordi den bruker den samme motoren da. Du trenger jo ikke HL2. Jeg vet, men som sagt er det ikke nødvendigvis et så dumt spørsmål som visse personer her skal ha det til med tanke på at det er samme .exe-fil som kjøres for begge spill. Hvis han lurer på om det krever det har han kanskje ikke spilt det før og kan dermed kanskje ikke vite det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå