Ray1983 Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Hei Noen som har erfaring med katter som røyter lite? evt. hvilken rase?
Ganjapiken Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Tror Bengal, Devon Rex og Sphynx er bra
Ray1983 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Skrevet 28. september 2008 Bengal katt så veldig fine ut, men for en pris klasse, hehe. Planen er å kjøpe mine samboer (som er hysterisk katte elsker) en kattunge, men selv er jeg ikke så glad for å ha husdyr i hus, pga røyting og evt. skader de kan gjøre.
Ganjapiken Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Jeg har selv en vanlig skogkatt (hann) som ikke røyter. Tror det også er litt opptil hvilket kjønn det er. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for eventuelle skader, katter er koselige dyr
Ray1983 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Skrevet 28. september 2008 Høres bra ut Har en kompis som hadde en katt, den klorte opp vegger og lignende, men det var nok eieren som sviktet med oppdragelsen.
Wabby Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Du kan jo bli uheldig med katta... Så før du vet ordet av det så må du kjøpe ny sofa og gardiner.
Ganjapiken Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 Vær snill mot pus, så er pus snill mot deg. Katter kan læres opp, og ikke glem at de faktisk har personligheter. De er kanskje rampete som kattunger, men blir nok sløve som voksne
Toast Is Pimp! Skrevet 28. september 2008 Skrevet 28. september 2008 En vanlig "Grøftkant" rase (blandings) røyter jo lite. Røyter for det meste når man koser. Værre med hunder da? Mellomlangt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå