Gå til innhold

Trophy: Wildscat baseball, BURNOUT (samarbeid)

Trixhead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Starter spillet om noen minutter, og blir gjerne med ned til Wildcat..

PSN: GooseWalk

Ja bli med, vi er fem på nå trenger 3 til.

Trenger bare 1 til nå.

Endret av Jo Are
Skrevet
Er det flere trofeer vi må være online for å vinne?

Hvertfall de som har med challenges å gjøre. Og de som har med å delta i div løp online, tror vi tok alle de istad. Kjøre 10 miles i en 8-spillerlobby på motorsykkel er og en. Tror det er alle. Og så er det den med å sende mugshot/smugshot. Noen som vet om alle usb-kameraer funker til det forresten? Eller er det kune playstation-eye?

Skrevet

Syns det var litt dårlig gjort av critorien games og lage et trofee som krever PS3 kamera. Men man har sikkert bruk for det i flere sammenhenger så får vel kjøpe et.

Skrevet
Jeg er gjerne med på å ta denne. Hvis vi kan få med 8 stk igjen da?

Kanskje i kveld en gang? :thumbup:

Ja jeg er gjerne med :)

Men vi må prøve og få med flest mulige som ikke har trofeet, men hvis det er vanskelig og samle 8 trofee løse (:p) blir jeg gjerne med. Forresten jeg har trofeet.

Skrevet (endret)

Holder på å laste ned Burnout Paradise nå, så jeg er gjerne med ikveld. Men spørs når ikveld for dama skal ha tven fra fem over halv ni og utover. PSN SkrufGreen

Endret av Skrufgreen
Skrevet

får vi med 8 nå snart da? bare adde Lomax. sitter å spiller burnout nå, så er klar fra nå og frem hvis vi får med 8 da :S. Dama skal ha tven fra halv 9 her og. regner med at det er top model det går i :p?. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...