medisterpus Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Jeg er i en flytteprosess og har min stasjonære pc i den nye boligen (som jeg ikke bor i ennå). Tenkte derfor å prøve om Warhammer Online ville kjøre på laptopen. Så noen i en annen tråd her henviste til http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest, og min gode gamle laptop fikk Pass på samtlige punkter her. Har installert spillet og patchet opp, men når jeg trykker på Play skjer det rett og slett ingen ting. Laucher vinduet forsvinner, ingen feilmelding eller noe som helst. Noen andre som har opplevd dette og eventuelt har noen forslag til hva som kan være galt?
arlion Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 kjører du vista? kan hende du må kjøre spillet som administrator, vet ikke om det er det som er årsaken til problemet ditt, men skader jo ikke å prøve.
brage_sk Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har akkurat samme problemet, bare at maskinen min er nykjøpt. Jeg kjører også XP
alleibruk Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 server nede for patch. prøv i morgen å¨se om du får samme feil
mordiernice Skrevet 2. oktober 2008 Skrevet 2. oktober 2008 Hmm måtte netopp re instalere WAR på nytt pga at det ikke ville starte... altså clienten ville ikke komme opp :S er det på grunn av patchen ? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå