Gå til innhold

Hjeeeeeeeeelp. må ta en beslutning idag.


Anbefalte innlegg

VIKAR IT SUPPORT ELLER FAST LOGISTIKK KONSULENT??????

 

Utdannelse: to år fra NITH. Det er for to år siden og har ikke hatt en it-relatert jobb siden den gang. Har også to år fra BI og det er også en stund siden. (er 32 år).

 

Fortiden er jeg fast ansatt i en bedrift som logistikk konsulent og tjener under 300'. har fortiden to jobber.....

Har nå fått tilbud om en support stilling i en offentlig etat via adecco men den er kun tre måneder. samtidig vil nåværende arbeigiver fohøye lønna tl 312' og gi meg teamleder ansvar for tre andre på jobben.

 

Vet ikke hva jeg skal gjøre? ta logistikk jobben eller tre måneders vikariat og satse videre på it?

 

Er det noen som vet hva lønna er for en med erfaring innen kundebehandling og uferdig studiet + en ccna?

 

Har lyst til å jobbe med it, nettverk, men er også god på kundebehandling og administrative oppgaver. Men, hvis jeg bare skal tenke på lønnsutvikling og cisco sertifiseringer, hva er begynner lønna og hvor mye kan man tjene med ccna og ccnp med to-tre års arbeidserfaring.???

 

personlig så heller jeg litt mot it, men den andre jobben er fast. Er det noe fare for at it markedet vil stagnere seg i nærmeste framtid p.g.a finanskrisen????

 

Ble litt lang post, men setter veeeeeeldig stor pris på en svar. Tuuuusssen tak på forhånd.

Endret av disconisse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

- Trives du i din nåværende jobb?

- Gir IT jobben eller It jobber så mye mer enn 312? <Se Her> og <Se Her>

- Er du sikker på at du vil trives på den nye arbeidsplassen?

- Er du sikker på å få jobb innen IT etter 3mnd vikariat?

 

For meg virker det som for mye usikkerhet.

Jeg ville takket hjertelig for lønnsøkelsen og beholdt jobben du allerede har.

I det minste til ting var mer sikker, eksempel ved mulighet for fast stilling innen IT jobben.

Endret av Svenni212000
Lenke til kommentar

vel...du faar mer ansvar og kun 12000 ekstra?

CCNP med hands on er en doraapner. Fixer du den samtidig som du jobber med it support tror jeg du faar mange muligheter. Du faar satse paa en arbeidsgiver som gir deg muligheter aa vokse fagmessig. Stille Cisco press boker og bokser til disposisjon (eller www.gns3.net) Begynner lonna er fra 300.000 til 450.000 for en Cisco spesialist.

 

Eller du kan beholde jobben du har naa og ta sertfisiering med "hand on" paa egenhaand. Du vil ikke ha saa mye sosialt liv i perioden, men klarer du det er det verdt det.

 

CCIE er fra 450.000kr til langt over millionen. Det gjelder i Norge og internasjonalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...