Gå til innhold

Halskjede for gutter

skisser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nei ikke dog tags.

Vis dere der i vedlegget så er det noe i denne duren..

Gullkjede, blir ikke det litt for femi? :p

Nei ikke dog tags.

Vis dere der i vedlegget så er det noe i denne duren..

Gullkjede, blir ikke det litt for femi? :p

Noen som vet hvor man kan få tak i slike kjeder??? :roll:

post-126043-1222369399_thumb.jpg

Endret av Juliess
Dobbelpost
Skrevet
Gullkjede, blir ikke det litt for femi?

Nå har vel "gangstera" i statene osv noe slik som 98% av alle gull smykker i verden, så om det er så femi er jeg ikke så sikker på.

Du kan jo prøve å kalle en av de gutte femi, så skal vi se hvor lenge du lever ^_^

ontopic: du har ikke vurdert hvit gull eller platina da? syns selv de er penere enn sølv smykker. Har ett par ringer og noen halskjeder i hvit gull.

Skrevet

På en gullsmed alà Bjørklund tenker du på? Gudene vet, men du får et like 'stilig' et på Jernia. Jeg husker i dagene når jeg var 'gangster' (6 klasse.) så brukte jeg et sånt til lommeboka.

Skrevet
På en gullsmed alà Bjørklund tenker du på? Gudene vet, men du får et like 'stilig' et på Jernia. Jeg husker i dagene når jeg var 'gangster' (6 klasse.) så brukte jeg et sånt til lommeboka.

Okei! Da skal jeg se på jernia! men selges det med sånn feste/lås?

Skrevet

Har et slikt kjede. Av merket "alexander" som jeg kjøpte på "Juvelen" (Gullsmedkjede) i Porsgrunn i sommer. Dem har det sikkert mange andre steder også

Husk at sølv er dyrt da. Kosta meg 1.450kr. Man kan også kjøpe et billigere stålkjede til 4-600, men så jålete jeg er av meg så holder jeg meg til ordentlige saker :p

Bilde

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Fine :thumbs:

Dersom det finnes "sølv"-perler, er saken i boks. Ikke koster det mange kroner heller, og de kan masseproduseres av barna våre i barnehager over hele landet :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...