nosync Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Har de fikset anti-air våpenene? Crysis ble en kort glede for meg siden vi ble eid av alt som kunne fly, og de rakettene vi hadde var som et "her er jeg" skilt". Setter pris på info ang dette her, svaret avgjør om jeg kjøper den eller ikke... Takk.
Crazy_Man Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Jeg kan vel ikke helt svare sikkert på dette, men jeg har aldri oppdaget at det har vært no problemer med fly, med mindre man flyr selv. har ikke spilt så veldig mye ennå
nosync Skrevet 26. september 2008 Forfatter Skrevet 26. september 2008 I den første Crysis var fly sikkelig overpowered, og det var veldig vanskelig å skyte dem ned. Rocket Launcher var døds dårlig å bruke. Og Anti-Air Tank var like dårlig. Så jeg lurer på om i Warhead om de har laget nye våpen for å løyse dette. Kan noen svare dette?
nosync Skrevet 26. september 2008 Forfatter Skrevet 26. september 2008 Er det ingen som spilte Cryis som nå spiller Warhead som kan svare på dette? Jeg orker ikke å kaste vekk penger på å kjøpe spillet og bare finne ut at det er forsatt likt.
Chris93 Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Jeg har ikke spilt det så mye, men det er nye typer turrerts som eier fly, en minigun og en slags granatkaster.
nosync Skrevet 27. september 2008 Forfatter Skrevet 27. september 2008 Tusen takk, det var det jeg ville vite!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå