Gudleif Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Må jeg låse opp noe for å se hva som er de forksjellige "Achievements" ? Alle linjene på de sidene ser slik ut: Beastiary ????????????????????????????????????????? 0 Eller må jeg "tilfeldig" gjøre de forskjellige gjøremålene før de kommer opp i boken ? Jeg har funnet web-sider som forklarer endel "Achievements". -->>PETTER<<--
stekri88 Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Du får info om dyra/mob etter du har banka dem trur jeg. Du dreper de, så får du en seksjon i boka om dette dyret og hvilke achievements du kan få, feks å drepe 25 av den arten eller bli drept 25 ganger av den arten.
Purplehaze Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Achievements dukker opp etterhvert som du får dem. Står det null etter dwarves vil det si at du har drept null dverger og at du ikke vet noe om dem. Men støter du for eksempel på noen dverger en gang, så.. - får du achievement for å møte dem i det hele tatt - achievement for å bli drept av en dverg - achievement for å drepe 1, 25 og 1000 dverger (tror jeg.. pluss trophy for 1000) - achievement for å drepe dverge SPILLERE, én achievement for hver klasse (tar utgangspunkt i at du er destruction btw ) +++ Det virker som det er ca. 1 million milliarder achievements, og de dukker opp etterhver. Mange festlige som bare spretter opp uten at du tenker over hva du driver med. Fikk en eller annen for å ha enormt lav HP over lang tid
Gudleif Skrevet 25. september 2008 Forfatter Skrevet 25. september 2008 Takk for hjelpen. Jeg har forstått det nå Utrolig mye man kan oppnå, ha som mål, utenom de "usle" 40 levlene (Ranks)!
Imbakekeke Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Takk for hjelpen. Jeg har forstått det nå Utrolig mye man kan oppnå, ha som mål, utenom de "usle" 40 levlene (Ranks)! Jeg trodde jeg kom til å være lite interessert i tomen med en gang, men jeg virkelig elsker den nå. Er artig å bla fram tomen når man venter i en Scenario kø for å titte litt rundt, man har noe å gjøre når man venter som man gjerne gjør ofte i ett MMO. Skulle bare ønske at den ble brukt mer, blandt annet at man kunne se career og renown mastery speccene sine, og at man fikk mer enn tactic abilities av å unlocke ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå