Gå til innhold

RSS-feed "problem" på w890i?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For rundt en uke siden fikk jeg meg ny mobiltelefon, da en se W890i. Alt har fungert normal og som forventet helt til i dag rundt kl 5 da det brått dukket opp en RSS-Feed(eller hva det heter?) logo oppe ved siden av 3G ikonet i venstre hjørne av skjermen. Jeg synes selvfølgelig dette var noe snodig da W890i ikke kan koble seg til nettet uten å bruke wap/gprs(såvidt jeg vet?) og begynte selvfølgelig å lure på om mobilen hadde koblet seg til nettet uten å vise det vanlige jordklodeikonet som vises om en er på nett. Etter en time eller noe sånt poppet det brått opp snarveier til forskjellige artikler på Dagbladet helt ut av det blå. Jeg begynte selvfølgelig å lure på hva dette var for noe, da jeg aldri har sett noe til dette på andre telefoner jeg har hatt, men det jeg hovedsakelig lurer på er:

Har mobilen min koblet seg opp til nettet(wap/gprs) uten å vise internettikonet og er den konstant koblet til mens RSS-feed-ikonet vises? Om så, hvordan får jeg skrudd av dette? Å være koblet til nett via mobil slik koster penger og jeg ønsker ikke betale for tull jeg ikke bryr meg om. Om dette ikke koster noe for meg, vil jeg gjerne vite hvordan jeg får skrudd av dette uansett.

 

Det er da dette ikonet som kommer opp på skjermen, bare med en grønn "v" over.

rss.png

 

 

Beklager om tråden er feilpostet, er ikke spesielt kjent i disse kanter av forumet. Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Fikk samme greia etter å ha hatt telefonen en god stund.

Bare lurte på hvordan dette skrur seg på av seg selv og/eller har kommet dit i utgangspunktet?

Jeg hadde i alle fall ikke gjort noe for å få det(bevisst vel og merke), og i og med at jeg ikke aner hva det evt. koster så ble jeg mektig provosert.

 

Var vanvittig irriterende før jeg fant ut av hvordan jeg skulle slette det :mad:

 

Hadde vært fint om jeg fant ut hvem som egentlig hadde "skyld" i dette :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...