Fornax Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 (endret) Når jeg er i gruppe er Group Window, det som er på venstre siden, messed up. Det eneste jeg kan se er diverse buffs/debuffs som de enkelte group members har. Alt annet er blankt: navn, ikoner, helath bars etc. Jeg vet at healthe bars ikke synes før noen har skade, men her er ALT borte... I Warband funker alt - noen andre som har samme problem/vet en løsning/tips...? Ganske irriterende når man skal f.eks. helae folk og ikke kan bruke Group Window til å klikke i etc. 4870x2 m/Cat 8.9 i Vista64. Endret 24. september 2008 av Fornax
Nitrius Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 (endret) Skjer dette alltid eller noen ganger? Er værtfall slik at det kan oppstå en bugg i party vinduet i ny og ned, hvor du ikke får se healtbar osv.. bare buffs som blinker. Har skjedd med meg, men bare i scenarios så langt, dog har jeg ikke sett noe til dette de siste dagene. Edit: La denne leve og ikke den andre, så slipper jeg og dobbel poste også Endret 24. september 2008 av Nitrius
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå