roy_nor Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Befinner meg i utlandet, men skulle gjerne ha kjøpt Warhammer Online nå som det endelig har kommet ut, hvis jeg kjøper spillet digitalt fra den amerikanske siden direct2drive eller en annen amerikansk nettside vil jeg kunne spille på europeiske servere? Vet jeg kan kjøpe det på ea store, men takket være "brukervennligheten" så blir ea store siden satt automatisk til japansk selv om jeg skriver inn adressen til UK eller norge...
FourEyes Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Tviler veldig på at du kan spille på de europeiske serverne med amerikansk version av spillet
dolg Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Befinner meg i utlandet, men skulle gjerne ha kjøpt Warhammer Online nå som det endelig har kommet ut,hvis jeg kjøper spillet digitalt fra den amerikanske siden direct2drive eller en annen amerikansk nettside vil jeg kunne spille på europeiske servere? Vet jeg kan kjøpe det på ea store, men takket være "brukervennligheten" så blir ea store siden satt automatisk til japansk selv om jeg skriver inn adressen til UK eller norge... Tror du vil komme på amerikanske servere da. men har du testet direct2drive.co.uk?
peids Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Eastore.no er din venn Fungerte ypperlig for meg. Pe.
Neppe Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 Eastore.no er din venn Fungerte ypperlig for meg. Pe. De er utrolig treige da.
roy_nor Skrevet 26. september 2008 Forfatter Skrevet 26. september 2008 Befinner meg i utlandet, men skulle gjerne ha kjøpt Warhammer Online nå som det endelig har kommet ut,hvis jeg kjøper spillet digitalt fra den amerikanske siden direct2drive eller en annen amerikansk nettside vil jeg kunne spille på europeiske servere? Vet jeg kan kjøpe det på ea store, men takket være "brukervennligheten" så blir ea store siden satt automatisk til japansk selv om jeg skriver inn adressen til UK eller norge... Tror du vil komme på amerikanske servere da. men har du testet direct2drive.co.uk? Takk for tipset, da er spillet på vei ned fra direct2drive.co.uk
peids Skrevet 26. september 2008 Skrevet 26. september 2008 Eastore.no er din venn Fungerte ypperlig for meg. Pe. De er utrolig treige da. Det har jeg, heldigvis , ikke merket noe til
BudweiserMan Skrevet 6. oktober 2008 Skrevet 6. oktober 2008 Kjøpte Warhammer Online fra Direct2Drive UK igår, men har ikke fått noe activation key enda noe som er veldig skuffende. Når jeg trykker download på sia så får jeg denne mld opp "We are currently restocking keys for WARHAMMER® ONLINE: AGE OF RECKONING™, and they will be available shortly. Please check back later. Thanks" Rart det der altså, de kan selge et spill, men å utlevere en key?... Bullshit Noen som har det samme problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå