Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

*thumbs up* telenor!


Anbefalte innlegg

Ja, må si telenor tar seg til rette.

Jeg ringte telenor for et par uker siden, for å avslutte mitt telefonabb. sånn at jeg slipper å betale 195,- i måneden extra, når jeg uansett ikke har hus-telefon. Joda, det gikk greit, blir bare 50 kroner ekstra hver måned på ADSL regninga. OK, sa jeg, og regna med at d var greit.

Så kom regninga på ADSL-abbo'et mitt, og hva har snikene gjort? jo, de har forandra abbonemanget mitt fra 1024/256 ubegrenset kapasitet, til 30gig DL grense, og i tillegg fakturert meg 200 for hastighetsendring.

Så nå har jeg 2gig igjen å laste ned i løpet av de neste 2 ukene.

30gig grensa er 200,- billigere pr måned enn ubegrensa, så det er greit nok, men de burde jo absolutt spørre om jeg ønsker en hastighetsendring, sånn at jeg er klar over det, og kan innstille meg på å ikke belaste nettet så veldig mye.

Er dette vanlig praksis hos telenor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nja, jeg har ikke noe problem med å ha 30gig dl grense på linja mi, når det er såpass mye billigere :) men jeg vil gjerne at dem spør meg iaff. sånn at jeg er klar over det.

Kan jeg f.eks kreve at dem gir meg noen gratis gig i DL kapasitet sånn at jeg "klarer meg" gjennom måneden? :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...