Benbjo Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Har aldri hatt problemer med play.com før, men nå plutselig står det at account er declined. Fikk en mail der det stod at jeg skulle sjekke: Card number Expiry date Valid from date Issue number CV2 (3 digit code on the signature line of your credit card) Alt dette ser greit ut hos meg hvertfall. Kan det være at jeg har endret addressen min at det ikke går? Noen som har noen erfaring med dette? Dessuten Er det et problem til. Den nye addressen min har en 'ø' i seg. Dette godtar ikke play. Må jeg da skrive 'oe' i stedet? Vil posten i Norge skjønne dette?
plusminus Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Har aldri hatt problemer med play.com før, men nå plutselig står det at account er declined. [...] Alt dette ser greit ut hos meg hvertfall. Kan det være at jeg har endret addressen min at det ikke går? Noen som har noen erfaring med dette? Dessuten Er det et problem til. Den nye addressen min har en 'ø' i seg. Dette godtar ikke play. Må jeg da skrive 'oe' i stedet? Vil posten i Norge skjønne dette? Informasjonen som du har registrert på play.com må stemme med det banken din har registrert på deg. Om adressen er forskjellig, så vil det selvfølgelig bli et problem. På samme måte som at jeg ikke får bestille med mitt kort om jeg ikke tar med mellomnavnet mitt - fordi det står på visakortet. Dersom play.com ikke godtar norske tegn, så kan du prøve med "oe". Jeg tror nok posten i Norge forstår det helt fint.
kdog Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 Jeg kom ingen vei med kombinasjoner av navn og adresse etter at jeg fikk nytt kort av postbanken. Jeg ba play akseptere opplysningene mine manuelt, og da ble alt bra. Fyll ut dette skjemaet: http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Help.html?page=technical
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå