4588pkdkrikue5c Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Hei, Eg sitt hos ein kompis som opplev eit heller merkeleg problem med iTunesen sin. Sjå vedlegg. Eg har prøvd å lage mappa manuelt både på hans bruker, samt Default brukaren. Windows Vista.
kakesjef Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Dette kan være fordi windows ikke vet hvor din primære musikkmappe ligger. Windows har feil eller ingen "path" til din musikkmappe. Dette kan ordnes ved å kjøre regedit og velge "path" for "min musikk"
4588pkdkrikue5c Skrevet 24. september 2008 Forfatter Skrevet 24. september 2008 (endret) Takk. Det kan me prøve. Eg meiner å ha endra denne ein gong før, men eg hugsar ikkje kor eg fant stringen.. Har ikkje Vista lengre (no har eg berre OSX stortsett). Eg hugsar eg endra det ein gong då eg ville flytte mappa frå Dokumenter til D:\ då eg ikkje hadde plass nok på lokal disken.. Men eg er med på korleis du meiner, berre du kan gje meg stien til stringen i registret? Edit: Nei berre glem det. Eg fann det: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Explorer \ User Shell Folders. Endret 24. september 2008 av steffenz
snottabaiasen Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Jeg er i samme situasjon. Men kan dere vennligst forklare på norsk..? Jeg får opp samme beskjed som steffenz. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme meg videre.. heeeelp!
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Trykk på Start og velj Run (eller Kjør på norsk). Skriv inn "regedit" (utan " og ") Bla deg frem til mappa eg fortell om i posten ovanfor. Endre string til stien på di musikkmappe. "C:\Users\-Ditt_Brukernamn-\Music" trur eg. Forstår du?
snottabaiasen Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Trykk på Start og velj Run (eller Kjør på norsk).Skriv inn "regedit" (utan " og ") Bla deg frem til mappa eg fortell om i posten ovanfor. Endre string til stien på di musikkmappe. "C:\Users\-Ditt_Brukernamn-\Music" trur eg. Forstår du? Tuuuuusen takk for hjelpa! Du er en reddende engel Jenter fikser alt!! (...med litt hjelp av internett)
4588pkdkrikue5c Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Bare hyggeleg Såklart kan du fikse det! Jenter fikser alt!! (...med litt hjelp av internett) Selvfølgelig! Kjønn er ingen forutsetning. Overhodet. Berre medias bisarre fremstilling! Frå Stavanger forresten? Syns eg merka det i nicket ditt. Snott og baias. Hehe. Velkommet til forumet forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå