Gå til innhold

Norwegian Wood Konsert


hifgad

Anbefalte innlegg

Jeg ser at Linkin Park skal dit fredag 13 juni.

Å da bare MÅ jeg ha meg nedover, de har noen av de beste låtene som faktisk har blitt laget av en menneskelig dyr.

 

Stemmen til Chester kan høres ifra Londnon, til Hitra's strender, siden han har den mest fenomenale stemmen.. :D

 

 

Så.. Er det flere som skal nedover til Norwegian Wood Konsert å se Linkin Park? 8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker ikke boyband.

 

Det gjør ikke jeg heller :roll:, men hvis du mener Linkin Park er boyband, tar du GRUNDIG feil!

 

 

Kult, er det intervju med personene bak Linkin Park og slikt på den DVD'en? Samt noen opptak ifra tidligere konserter?

Hihi, jeg skal sniklåne den til deg. :lol:

 

Er vel noe sånt ja, +hvordan de laget plata etc..

Hah! låne? du ja? :lol:

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke boyband.

 

Det gjør ikke jeg heller :roll:, men hvis du mener Linkin Park er boyband, tar du GRUNDIG feil!

Jeg gjør nok ikke det.

 

Vel, det jeg vil kalle Boyband, er n'sync, bakcstreets boys, five , det der er boyband. Linkin Park er faktisk et av de beste bandene som er på markedet nå, å det vil de være en GOOOD stund..

Ha deg på konserten de skal ha superior, tror du skifter mening da.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke boyband.

 

Det gjør ikke jeg heller :roll:, men hvis du mener Linkin Park er boyband, tar du GRUNDIG feil!

Jeg gjør nok ikke det.

 

Vel, det jeg vil kalle Boyband, er n'sync, bakcstreets boys, five , det der er boyband. Linkin Park er faktisk et av de beste bandene som er på markedet nå, å det vil de være en GOOOD stund..

Ha deg på konserten de skal ha superior, tror du skifter mening da.

Om de hadde spilt i Bergen, så kanskje. Men som alle andre boyband spiller de jo bare i Oslo. :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke gått på Linkin Park konsert om de så hadde varmet opp for Tool!!! og det sier litt..

 

Nei, Linkin Park er det verste som har hendt "rockens" verden...

 

 

Rockeband med stil:

 

Ac/Dc, Tool, A Perfect Circle, Rage Against the Machine og Rockatansky, bare for å ha nevnt noen...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Angående Norwegian Wood.  

 

Jeg skulle se på Tool der i fjor. Hadde billettene i hånden, men så avlyste de. kjøss ta.

vet,kjipe greier det der! Iggy Pop, hmmmff...!

 

Linkin Park må dessverre avlyse sin Europaturné pga. sykdom. Det betyr at det bandet ikke kommer til årets Norwegian Wood 2003. For den festivaldagen (fredag 13. juni) gjelder av den grunn denne ordning:

 

- Norwegian Wood vil skaffe en annen artist som skal spille sammen med The Rasmus og The Sounds fredag 13. juni. Det jobbes på spreng med dette akkurat nå! Det er mange spennende muligheter som har dukket opp. Vi vil gi beskjed om dette arbeidet så fort vi vet noe. Vi regner med å ha det avklart i løpet av onsdag 4. juni.

 

- Når det nye programmet er klart, kan du selv avgjøre om du vil gå på den konsertdagen med det nye programmet, (eventuelt med en litt lavere billettpris).

 

- Dersom du ikke ønsker å gå på den festivaldagen allikevel, vil det bli anledning til å gå på Posten, og få tilbake penger - og eventuelt kjøpe billett til en av de andre festivaldagene så lenge de ikke er utsolgt.

 

- Ordningen med tilbakebetaling av billettpenger tar det litt tid å få avtalt og etablert med Billettservice og Posten. Antagelig blir det en ordning med tilbakebetaling over en tidsbegrenset periode fra lørdag 7. juni og ut tirsdag 10. juni.

 

 

 

 

FAAAAAAEN !!! :evil:

Lenke til kommentar

2 NYE BAND TIL NW:

FREDAG 13. JUNI:

 

Dave Gahan og

Kaizers Orchestra

 

Den karismatiske vokalisten fra Depeche Mode Dave Gahan er på Europaturné og kommer nå til Norge og Norwegian Wood.

Vi får høre sanger fra hans nye solo-plate "Paper Monster" samt låter fra Depeche Mode-perioden.

På "Paper Monster" samarbeider Dave Gahan med Ken Thomas (Sigur Rós) og Knox Chandler (Siouxie And The Banshees, Psychedelic Furs). Vi tipper denne overraskelsen gleder de uttalige norske fans av Dave Gahan og Depeche Mode.

 

Kaizers Orchestra.

Hva skal man si? Året var 2000.

På Underwood - vår talentscene for usignerte norske rockeband - stod det et snodig ensemble fra Jæren et sted. Ensemblet etterlot seg et musikk-sjokkskadd publikum og en del skadde oljefat. The rest is history! 3 år senere er ensemblet tilbake og Kaizers Orchestra er en av headlinerne på Norwegian Wood. Vi føler det som om gutta våre er tilbake og de avslutter fredag kveld i badet.

 

Kaizers Orchestra er nå på turnè i Nederland, Belgia og Tyskland. Både bandet og alle rundt har satt en del krefter i sving for å få dette til på veldig kort varsel.

 

REDUSERT BILLETTPRIS

Disse to band erstatter LInkin Park og The Sounds.

Billettene til fredag vil nå koste kr 50 mindre enn de skulle kostet med Lionkin Park på programmet.

Ny pri for fredag 13. juni:

360 + billettavgift.

 

De som har kjøpt billetter på Posten til gammel pris vil få tilbake kr 50 i vår informasjonsstand rett innenfor porten på Frognerbadet. Refusjon av kr 50 skjer kun på konsert-dagen fredag 13. juni, gjelder kun for billetter kjøpt på POSTEN. Du innleverer din billettdel og får tilbake kr 50.

 

Dersom du allikevel ikke ønsker å gå på den festivaldagen, vil det bli anledning til å gå på Posten og få tilbake penger - og eventuelt kjøpe billett til en av de andre festival-dagene så lenge de ikke er utsolgt.

Ordningen med tilbakebetaling av billettpenger vil være i en begrenset periode:

lørdag 7. juni og

tirsdag 10. juni.

Vi er avhengis av å vite hvor mange som vil bytte billett så tidlig at vi kan selge dem til andre.

 

Denne konsertdagen blir meget etterspurt. Kanskje du finner noen å selge din billett til? I så fall får du tilbake alle pengene billetten kostet, på Posten vil du ikke få returnert billettavgiften.

De som fremviser billett kjøpt for kr 430 får returnert kr 50 inne på konserten på fredag 13. juni

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...