Gå til innhold

Koble Airport Express til mitt nettverk for å streame min itunes musikk på stereo


tomniel

Anbefalte innlegg

Trudde dette skulle gå som smurt, men nå kommer eg plutselig ikke på nett :/

jeg vil ikke bruke denne som router for nettverket, kun til streaming av itunes.

 

skal sette dette opp på min hjemmepc, som også er eneste pc i nettverket.

kobla til airport express til strøm, satt i jack og kobla til forsterker.

kjørte airport verktøy,

 

i steg 2 legger eg inn passord som inneholder bokstaver og tall, 5 tall og 5 bokstaver.

 

steg 3 velger eg "jeg har et trådløst nettverk, og jeg vil legge til Airport Express eller erstatte en eksisterende enhet på nettverket".

 

steg 4 velger eg "jeg vil at Airport Express skal koble seg til det eksisterende trådløse nettverket".

 

steg 5, skal eg velge hvilket nettverk A-Express skal koble seg til. jeg velger mitt eget nettverk, og legger inn passord.

 

så restarter den a-express, skal koble seg til mitt hjemmenettverk,

 

da får eg opp denne meldingen: "Airport verktøy kan ikke finne Apple enheten etter omstart. innstillingene for denne trådløse apple enheten har blitt oppdatert, men det oppsto et problem ved ny tilkobling til det trådløse nettverket eller den trådløse apple enheten. Det er mulig du må velge nettverket fra Airport menyen og prøve på nytt."

 

 

nå får eg ikkje kobla meg på hjemmenettverket mitt igjen. får følgende beskjed for mitt nettverk: "nettverkinnstillingene som er lagret på denne datamaskinen samsvarer ikke med kravene for nettverket."

 

noen der ute som veit ka eg har gjort feil?

 

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...