Gå til innhold

i dusjen


hifgad

Anbefalte innlegg

Ok, jeg var inne på bådet nå nettopp, å pusset tennene, da jeg så noe i sluken på dusjen..

Det lå MASSE hår der,, da spurte jeg meg selv, står pappa der inne å barberer pungen samt andre deler av skrittpartiet, eller er det fordi han mister håret på hodeskallen??

:shrug: kan noen hjelpe meg, jeg er forvirret, bør jeg si noe til han?

"slutt å barberer deg i dusjen da , nasty er du" :grumpy:

 

hjelp meg!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ta dere sammen da folk! har dere en kvinne og en mann over 16 år i huset er det der helt naturlig!

 

Du.. Det er ikke naturlig at det ligger fett hår i sluken i dusjen..

Heldigvis har jeg klart å fjerna det..

"Jeg åpna sluken , tok en saks, dro den ned i hullet, å satte på dusjen, så nå er det på god vei til Vaskene dem har i Irak? (For det er jo skittent vann)"

 

Men.. det kommer vel en lignende episode igjen, når pappa skal vaske seg visse steder :oops:

Lenke til kommentar
ta dere sammen da folk! har dere en kvinne og en mann over 16 år i huset er det der helt naturlig!

 

Du.. Det er ikke naturlig at det ligger fett hår i sluken i dusjen..

Heldigvis har jeg klart å fjerna det..

"Jeg åpna sluken , tok en saks, dro den ned i hullet, å satte på dusjen, så nå er det på god vei til Vaskene dem har i Irak? (For det er jo skittent vann)"

 

Men.. det kommer vel en lignende episode igjen, når pappa skal vaske seg visse steder :oops:

 

Hvis du tror røra går helt til Irak må du nok tro engang til... De går nok til nærmeste vann gjennom et billig Europris renseanlegg og rett tilbake i ditt drikkevann... håper hårene fra din fars testikkler smaker :lol:

Lenke til kommentar
ta dere sammen da folk! har dere en kvinne og en mann over 16 år i huset er det der helt naturlig!

 

Du.. Det er ikke naturlig at det ligger fett hår i sluken i dusjen..

Heldigvis har jeg klart å fjerna det..

"Jeg åpna sluken , tok en saks, dro den ned i hullet, å satte på dusjen, så nå er det på god vei til Vaskene dem har i Irak? (For det er jo skittent vann)"

 

Men.. det kommer vel en lignende episode igjen, når pappa skal vaske seg visse steder :oops:

 

Hvis du tror røra går helt til Irak må du nok tro engang til... De går nok til nærmeste vann gjennom et billig Europris renseanlegg og rett tilbake i ditt drikkevann... håper hårene fra din fars testikkler smaker :lol:

 

HEHEHEHEHE... jeg tror hårene ifra pappa er for store til å komme ut igjennom springen vår, å dessuten klarer jeg å skille testikkel hår vann :p

Lenke til kommentar
ta dere sammen da folk! har dere en kvinne og en mann over 16 år i huset er det der helt naturlig!

 

SÅ du pleier å la hårene din ligge i sluken og tette til nestemann... DU er gjennomført ekkel!

 

uhmm...det har jeg ikke tenkt over :smile:

 

Det er skremmende hvor får som faktisk ikke tenker over det... Hadde jeg visst hvor du bodde skulle jeg snikt meg inn i huset ditt å shavet alt som hadde gått ann å shavet og latt det ligge i sluken til du skulle dusje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...