FernandoTorres Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Hei! Jeg har lyst til å spille FM 08 i vindusmodus. Jeg har gått inn i hovedmappa til FM og limt inn "C:\Programfiler\Sports Interactive\Football Manager 2008\fm.exe" -small_screen -windowed der det står "Mål". Men når jeg går inn på FM og huker AV "full skjerm" kommer dette opp: http://bildr.no/view/258205 Hva er galt?
Ollie2 Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Bruker du bærbar? Svært få bærbare støtter vindumodus på spill, og de som gjør det er minst 17" i størrelse
stmonsen Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 (endret) mulig det er pga feil oppløsning. prøv å endre til en lavere(eller var det høy? husker faen ikke) oppløsning, og sjekk om det fungerer da. jeg får ikke spilt windowed på min bærbare, pga for lav oppløsning på skjermen min. Endret 22. september 2008 av stmonsen
FernandoTorres Skrevet 22. september 2008 Forfatter Skrevet 22. september 2008 Jeg fikk det til:) Jeg hadde limt inn det greiene i "mål" i feil FM snarvei:P Men takk for hjelpen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå